Na stotine tona soli i pijeska za posipanje posjeduju zimske službe održavanja u nadležnim komunalnim preduzećima u Zenici. Kažu, tokom minulih sniježnih padavina u višim predjelima nije bilo značajnijih problema, a oni su svakako spremni i za nove padavine.
U Albi je na raspolaganju za održavanje saobraćajnica u gradu oko 100-inu tona soli i sedam kamiona s grtalicama. Slično je stanje i u preduzeću Almy transport koje održava oko 100 kolimetara regionalnih puteva i 90 kilometara kategorisanih i nekategorisanih puteva u okolini Zenice, regionalnu cestru do Arnauta i Donjeg Kaknja, Čajdraš, Vjeternice, Ovnak, Nemilski sliv: Bistričak do Šerića i Zenica – Lašva.
„Na tri punkta Zimske službe imamo 13 vozila sa potrebnom mehanizacijom za održavanje, kao i potrebnom količinom posipnog materijala, soli i abrazivnog materijala. Na punktu u Raspotočju imamo 30-ak tona soli, u Nemili je to 50-ak tona, koliko imamo i na punktu u Crkvicama“, kazao nam je Muamer Patković, šef Službe za zimsko održavanje puteva Almy-transporta.
Svi putevi su prohodni bez snijega i poledice na kolovozu, dodaje Patković i ističe da je praksa da se intenzivno čiste saobraćajnice tokom i odmah nakon prestanka padavina. Slično stanje je i na putevima u nedležnosti preduzeća Komgrad Ze.
„Mi održavamo puteve u slivu Babine rijeke, Smetovski put i put kroz naselje Gračanica. Putevi su prohodni i bez problema u saobraćaju. U svakom trenutku su ljudi i mehanizacija spremni da rade na čišćenju puteva“, kaže nam Samed Hekić, šef Zimske službe održavanja Komgad Ze.
Dakle, na desetine kamiona i grtalica računajući i preduzeće Špic beton koje održava ostatak prigradskih puteva na području Zenice, kao i na stotine tona posipnog materijala trebali bi biti garant za prohodnost svih kategorisanih i netagorisanih puteva, posebno u najvišim predjelima. (A.Huskić)