U Centru za kulturu u Zavidovićima jučer je održana promocija „Priručnika za integriranje rodne dimenzije u srednje stručno obrazovanje.“
U organizaciji promocije učestvovale su tri škole: Srednja tehnička škola Zavidovići kao domaćin događaja, Mješovita srednja industrijska škola Zenica i Mješovita srednja škola Zavidovići kao gosti-domaćini. Učenici/e ovih škola su svakako dali svoj doprinos u promociji ovog priručnika.
Moderatorice promocije i koautorice priručnika su pedagogica Srednje tehničke škole Zavidovići, Elmira Didović-Spahić i profesorica mašinskih predmeta Mješovite srednje industrijske škole u Zenici, Erma Bošnjaković.
„Sama organizacija promocije Priručnika podržana je od strane Pedagoškog zavoda i direktora pomenute tri škole. „Stručno obrazovanje u BiH“ provodi Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH u ime Vlade Švicarske i SR Njemačke. Priručnik je nastao kao rezultat 5 modula treninga koje je pohađalo 50 nastavnika i nastavnica, pedagoga i pedagogica iz srednjih stručnih i tehničkih škola iz Sarajevsko, Zeničko-dobojskog, Bosansko – podrinjskog kantona Goražde. U samoj izradi Priručnika učestvovalo je 32 autora i autorice iz ova tri kantona. Na ovoj našoj promociji mogli smo vidjeti kroz predstavljanje učenika/ca i njihovih radova da je ideja rodne dimenzije zaživjela. Od nas samih kao i naših malih koraka ka promjenama nastaju danas-sutra velike promjene značajne za naše društvo“, kazala je pedagogica Elmira Didović-Spahić.
„Priručnik je napisan vrlo razumljivim jezikom tako da i oni koji se po prvi put susreću sa ovom problematikom i tematikom mogu da je bez nekih većih poteškoća razumiju. Koncept priručnika su teoretski definirani ključni pojmovi i izazovi na temu rodne ravnopravnosti i jednakosti, nakon čega su date upute i smjernice kao i praktični alati za rad u učionici. Iskreno se nadamo da će priručnik poslužiti našim kolegama/icama da kroz svoj svakodnevni rad koriste inovativne metode date u priručniku kako bi uspješno prepoznali/e i odgovorili/e na potrebe koje su rodno uslovljene. Za kraj mogu slobodno kazati da mijenjati percepciju kod mladih postaje imperativ savremenog učenja“, kazala je profesorica Erma Bošnjaković.
„Rodno osjetljivo obrazovanje otkriva potencijale koje do sada nismo koristili i to je prilika koju ne smijemo propustiti. U svemu ovome nastavnici i nastavnice imaju ogromnu odgovornost, a društvo treba nastavnicima i nastavnicama odati priznanje što rade na izgradnji bolje budućnosti“, kazala je Isabel Rapp predstavnica Giza i voditeljica projekta Stručno obrazovanje u BiH.