Među djelatnostima koje su bile pogođene pandemijom koronavirusa je i ugostiteljstvo, ali se to ne odnosi na zeničku firmu Fast Food “KING”.
Fast Food “KING” je predanim te dosljednim radom i trudom sa posebnim akcentom na kvalitet proizvoda i usluge, a uz to i prihvatljive cijene, vrlo brzo postao najprepoznatljiviji brend u gradu Zenici a i šire.
Nedavna investicija pokazala se kao pun pogodak.
“Iz ranijeg objekta u Travničkoj, koji je zatvoren, svi radnici su prešli u novi objekat na Bristu”, ukazuje vlasnik Adnan Luković.
Ukupna investicija se procjenjuje na oko 500.000 maraka, uključujući i nedavno otvorenje mesnice i proširenje djelatnosti otpočinjanjem maloprodaje mesa i mesnih prerađevina.
“Naš cilj je podići nivo ugostiteljstva u koji želimo spojiti kvalitet, čistoću i ljubaznost osoblja”, naglasio je Luković.
Fast Food “KING” osim u novom objektu na Bristu, posluje i u najužem centru grada, u ulici Bulevar Kulina Bana, pored autobuskog stajališta. (Š. B.)