Ubacivanjem čepova u veliku Pan bocu ,postavljenu ispred stadiona Bilino polje u Zenici je počela nova kampanja „Čeliku vrati moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj“,kojm NK Čelik i kompanija Carlsberg BH nastavljaju uspješnu saradnju.
Kampanja predstavlja dobar stimulans za uspješan rad kluba sa izuzetnom tradicijom koji je iznjedrio velike igrače, a kojeg bodri i podržava veliki broj navijača. U 78 godina postojanja NK Čelik je tri puta bio prvak Bosne i Hercegovine, a pet puta je osvojio kup. U želji da vrati stari sjaj , pozivaju se svi koji vole ovaj klub da u veliku Pan bocu , kao i Pan kutije postavljene u zeničkim kafićima, ubace što više metalnih čepova sa bilo kojeg priozvoda iz Carlsberg protfolija , jer za svaki ubačeni čep kompanija klubu donira 0,10 KM.
“Društveno odgovorna kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj.Čepove skupi , podršku daj“ pokazala je izuzetno pozitivne rezultate. Zahvaljujem se našem generalnom sponzoru Carlsbergu koji je ponovo aktivirao kampanju , a ove godine očekujemo još bolje rezultate. Ovom prilikom pozivam sve navijače i ugostiteljske objekte da nastavimo s prikupljanjem čepova, na taj način direktno pomažemo voljenom klubu na putu ka konačnoj stabilizaciji koja je veoma blizu. Uvjeren sam da će već prvo brojanje čepova pokazati snagu navijača Čelika.“ poručio je Emir Čerim , generalni direktor NK Čelik
Kroz predhodne kampanje „Čeliku vrati staru moć i sjaj .Čepove skupi , podršku daj.“ navijači NK Čelik su itekako dokazali svoju vjernost ,sakupljen je veliki broj čepova, a klubu je uručena donacija u iznosu od 17.500 KM. Na ovaj način komapnija Carlsberg BH je potvrdila da je odličan inicijator društveno odgovornih projekata , te kompanija koja ulaže u razvoj lokalne zajednice.
„Podrška nauci , umjetnosti , kulturi i sportu dio je dugogodišnje tradicije Carlsberg grupacije. Naš primarni fokus je proizvodnja kvalitetnih proizvoda, no naše uspjehe uvijek dijelimo i sa lokalnim sredinama, tako što podržavamo naučna istraživanja, dodjeljujemo stipendije i grantove za društveno odgovorne projekte . U Bosni i Hercegovini Carlsberg puno ulaže u sport, želi da animira što veći broj mladih da se bave sportom, ali i da se podrže različiti sportski klubovi. To je put koji ćemo sigurno pratiti i ove godine i zato nastavljamo ovu do sada vrlo uspješnu priču sa NK Čelik.“ poručila je Andrijana Korda Gick,Sales Development &Marketing Manager Carlsberg BH.
Kampanja „Čeliku vrati staru moć i sjaj.Čepove skupi , podršku daj“trajat će godinu dana . Zatim će se vršiti brojanje sakupljenih čepova , na osnovu čega će kompanija Carlsberg BH uručiti donaciju NK Čelik. /M.P/