Javno preduzeće “Grijanje” Zenica obavještava sve korisnike daljinskog zagrijavanja kako je grijna sezona 2021/2022. godina završena danas, odlukom kompanije “ArcelorMittal”.
“Jutros smo obaviješteni od strane generalnog direktora “ArcelorMittala” Zenica Nikhil Mehte da su prisiljeni prekinuti isporuku toplotne energije i time završiti sezonu grijanja. Naime, u poruci se navodi kako je neophodno da krenu sa remontom pogona, zbog čega su danas prisiljeni prekinuti isporuku toplotne energije za grijanje grada i tako završiti sezonu grijanja.
Jednostrano raskidanje ugovora, prekid isporuke grijanja dok su temperature vani niske, smatramo krajnje nekorektnim i neprofesionalnim odnosnom ove kompanije kako prema našem preduzeću tako i prema svim građanima, korisnicima sistema daljinskog zagrijavanja.
Zahtijevali smo od “ArcelorMittala”, s obzirom na to da imamo najsavremeniju “Toplanu” i da pored plinova koji se koriste može raditi i na zemni glas, na taj način osiguraju grijanje građanima. Zahtjevamo od komapnije da ispoštuje ugovor do kraja sezone, odnosno do 15. aprila 2022. godine. Održali smo hitan sastanak sa gradonačelnikom Zenice Fuadom Kasumovićem koji, također, apeluje na kompaniju “ArcelorMittal” Zenica da ispoštuje ugovorne obaveze do kraja sezone.
Inače, kako je to ugovorom definisano, sezona grijanja na području Zenice traje do 15. aprila, a ovaj potez kompanije “ArcelorMittal” Zenica koja i na kraju sezone, kako je to činila i na početku, odlučuje kada će i hoće li isporučivati toplotnu energiju smatramo krajnje monopolističkim ponašanjem.
Ukoliko kompanija “ArcelorMittal” Zenica ne ispoštuje zahtjev JP “Grijanje” Zenica da sezona grijanja traje do 15. aprila, preduzeće će građanima umanjiti račune za mjesec april.