Zlatni septembar: U Zenici zlatnom bojom će biti osvjetljeni Jalijski i Bilinopoljski most

FOTO: FB: Srce za djecu oboljelu od raka

Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” zvanično je krenulo sa ovogodišnjom kampanjom Zlatni septembar – mjesec podizanja svijesti o dječijem kanceru pod sloganom „Odraz u ogledalu je budućnost. Ostvarimo je zajedno!“.

Kampanju su započeli na simboličan način, tj. osvjetljenjem značajnih građevina. Ovogodišnjoj kampanji podizanja svijesti poseban štih dali su gradovi Sarajevo, Tuzla, Mostar, Bihać, Zenica i Tešanj koji su obojeni u zlatno i ogrnuti zlatnom vrpcom u znak podrške djeci oboljeloj i liječenoj od raka dočekali septembar.

U Zenici će u znak podrške djeci oboljeloj od karcinoma biti osvjetljeni zlatnom bojom Jalijski i Bilinopoljski most. Ideju za ovakav način podizanja svijesti građana prema Gradskoj upravi je pokrenulo Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“.

Cilj kampanje i jeste, prije svega, podići svijest bh.javnosti o problemima s kojima se susreću djeca oboljela i liječena od raka i njihove porodice, a fokus ovoseptembarske kampanje je na budućnosti oboljele djece i mladih, koji su liječeni u djetinjstvu. Budućnost je nešto što asocira na neizvjesnost, ali i nešto u što polažemo nade.