I pored nepredvidivih izazova pandemije s kojima se stanovništvo BiH susrelo u proteklom periodu, zvanični podaci Agencije za nadzor osiguranja FBiH pokazuju trend rasta tržišta osiguranja u Bosni i Hercegovini.
UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo je u proteklih šest mjeseci ostvarilo rast od 19,7 % i ukupnu premiju od 35,7 mio KM čime zauzima 1. poziciju na tržištu osiguranja prema ukupno realizovanoj premiji. Najveći rast je ostvaren po osnovu proizvoda životnog osiguranja od 27,7% što je istovremeno i potvrda liderske pozicije UNIQA Osiguranja u oblasti životnog osiguranja. Pored rasta u segmentu životnog osiguranja, značajan porast od 10% bilježe i sve ostale vrste neživotnog osiguranja tj. osiguranje imovine, dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje motornih vozila.
Navedenim rezultatima i trenutnoj liderskoj poziciji na tržištu osiguranja u BiH prethodilo je više značajnih projekata, a sve s ciljem unaprjeđenja usluge prema klijentima. Godina je počela implementacijom nove strategije na nivou UNIQA Grupe i internom reorganizacijom s većim fokusom na digitalizaciju poslovanja, a sve u skladu s novim potrebama tržišta i izazovima pandemije. Uz prethodno aplicirane projekte, koji omogućavaju klijentima ugovaranje polisa, plaćanje i naplatu odštetnih zahtjeva putem online aplikacije, u ovom periodu je implementiran novi portal za klijente Moja UNIQA koji omogućava klijentima jednostavan uvid u prethodne i trenutno aktivne polise, brzu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije.
Senada Olević, direktorica UNIQA Osiguranja u Bosni i Hercegovini daje svoj osvrt na ostvarene rezultate.
„Poslovna 2021. god. je počela vrlo dinamično za UNIQA Osiguranje. Provodimo u djelo više značajnih projekata koji unapređuju naše poslovanje, a ujedno čine pruženu uslugu efikasnijom i jednostavnijom za korištenje našim klijentima. Pandemija uz negativne i nepredvidive okolnosti, doprinosi razvoju svijesti građana u BiH o važnosti osiguranja. Pri tome, klijenti prepoznaju UNIQA Osiguranje kao kvalitetnog partnera u svim životnim okolnostima što se odražava na naš kvalitetan rast i razvoj te motiviše nas da zadovoljstvo klijenata uslugom koje je ocijenjeno sa 4,8 * od ukupnih 5* održavamo i podignemo na još viši nivo,“ istakla je Olević.
UNIQA Osiguranje je nositelj nagrade Best Buy Award 2020 kao rezultat ispitivanja javnog mnijenja što potvrđuje najbolji omjer cijene i kvaliteta kada je riječ o uslugama osiguranja. Kao lider u procesu digitalizacije i online komunikacije UNIQA je napravila značajan iskorak ka pružanju usluge osiguranja u digitalnom načinu poslovanja, kontinuiranom mjerenju zadovoljstva klijenata i kvalitetu usluge.