U Zenici danas bilježimo završnicu velike kampanje kompanije Vispka pod nazivom „Tajna mog djetinjstva kroz gradove“. Kampanja ima za cilj prikupljanje sredstava za izgradnju Instituta bosanske kuhinje, kao i animiranje javnosti za spravljanje i kušanje tradicionalnih bosanskih jela.
U saradnji sa Udruženjem kuhara u Bosni i Hercegovini i kompanijom Bingo, predstavnici Vispaka realiziraju cjelodnevno druženje sa posjetiocima hipermarketa u pet gradova. U Zenici su danas kuhali bosanski lonac i carigradsku čorbu, dok su za najmladje spremili raznovrstan program od proizvoda iz njihovog asortimana Laganini.
„Važno je napomenuti da se u periodu od 15. decembra 2019. do 15. febrara 2020. kupovinom bilo koje od mještavina „Tajna“ brenda Vispak izdvaja 10 fneninga za izgradnju Instituta bosanske kuhinje. Oformili smo i platformu www.bosanskakuhinja.ba na kojoj se može vidjeti koliko je do sada sredstava prikupljeno, te na kojoj se nalazi veliki broj recepata kako tradicionalnih bosnaskih jela, tako i jela drugih internacionalnih kuhinja“, kazala nam je Nejra Begić, digital – marketing menadžerica kompanije Vispak.
On line anketom posjetioci platforme su proteklih mjeseci glasali za nekoliko ponuđenih tradicionalnih bosanskih jela koja ih ponajviše vraćaju u djetinjstvo. Najveći broj glasova dobilo je jelo bosanski lonac.
„To je jelo nastalo i prije nekoliko stotina godina pretpostavlja se zahvaljujući rudarima. Naime, dolaskom na smjenu rudari su donosili po komad raznovrsnog mesa, neko junećeg, neko telećeg ili jagnjećeg, kao i raznovrsno povrće. To i jesu sastojci bosanskog lonca, koji mi pravimo pod papirnim poklopcem na tihoj vatri da dugo krčka, kako bi se sjedinili ukusi mesa i povrća“, kazao nam je kuhar Hamid Kujraković, član Udruženja kuhara u BiH čiji je bosanski lonac danas u Zenici degustiralo više od 200 posjetitelja, ustvrdivši pri tome, prema njegovim riječima da se i u njihovim domovima ovo jelo sprema po istoj ili sličnoj recepturi. (Alma Huskić)