Tokom izvođenja radova na sanaciji tunela Vranduk i dva mosta koja se nalazi u neposrednoj blizini, saobraćaj se odvija naizmjenično, ili vozači mogu koristiti alternativni put kroz Nemilu, Vranduk, Banloze, Tetovo, pa sve do gradskog područja.
Radovi na sanaciji tunela i dva mosta trajat će 18 mjeseci i za to vrijeme vozačima se kao alternativa nudi regionalni put Nemila, Vranduk, Banlozi, Tetovo. Međutim, novi asfalt od Vranduka do Banloza je već uništen što samo po sebi govori o nekvalitetno urađenim poslovima. Dionica kroz Nemilu posebna je priča jer je put toliko uništen da možete ostati bez točka kad god želite.
„Mnogi ljudi postavljaju pitanje zašto se ne saniraju udarne rupe dok se ne završe radovi sanacije ceste. Ustvari to nisu rupe, to su krateri, ovo je nemoguće više, ovo je ludnica, cirkus, ne znam kako više to nazvati“, kaže Ferid Ahmetspahić, zamjenik predsjednika MZ Nemila.
Naš sagovornik posebno strahuje kada se tunel u potpunosti zatvori i kada krene sezona godišnjih odmora, odnosno veći priliv automobila iz dijaspore.
„Ušlo se nespremno u ovaj posao. Mislim da je trebalo probiti neki put pored tunela da se vrši protok saobraćaja“, dodaje Ahmetspahić.
Kako kažu, mještani ne mogu utjecati na dinamiku radova sanacije ove ulice koji su nakon velikog pritiska počeli.
„Oni su počeli, ali sada nema niti jedne mašine šta je razlog ne znam“, zaključio je Ahmetspahić.
Svi oni koji se odluče koristiti zaobilaznicu preko Nemile, Vranduka, Banloza i Tevotova pa do gradskog jezgra, neka se unaprijed pripreme za avanturu koja ih u konačnici može koštati nekoliko stotina ili hiljada maraka popravke mehaničkih djelova na automobilu. Nemar ili nepripremljenost Federalne i Katonalne direkcije za ceste za preusmjerenje saobraćaja, procjenite sami. (Nedžad Glibo)