Stanovnici Raspotočja negodovali su danas zbog, kako kažu, nepravednog odnosa javnog preduzeća prema korisnicima daljinskog grijanja u ovom dijelu grada.
Toplovodne instalacije, putem kojih se snabdijevaju stambeni objekti u njihovom vlasništvu, ionako su u jako lošem stanju, zbog čega za popravke svake godine izdvajaju velike novce. Posljednji kvar na cjevovodu locirale su ekipe Javnog preduzeća Grijanje, nakon čega su ovdašnji korisnici obavješteni da su dužni o svom trošku sanirati kvar, te da će u međuvremenu isporuka grijanja biti obustavljena. Još im je sugerisano da za sanaciju mogu angažovati bilo koju specijalizovanu firmu, uključujući i ovo javno preduzeće.
Stanovnici Raspotočja negoduju zbog načina na koji su obavješteni o ovim mjerama, smatrajući također da u dopisu nije precizirano da li je kvar lociran u njihovoj ili u zoni odgovornosti isporučioca, što, po njihovom mišljenju, otvara mogućnost za malverzacije.
U Javnom preduzeću Grijanje, pak, tvrde da je sve jasno, da je kvar nastupio u zoni sekundarne mreže, koja je u nadležnosti samih korisnika i da je dopis koji im upućen – tipski, odnosno uobičajen u ovakvim situacijama.
Grijanje za devet korisnika u Raspotočju danas ipak nije isključeno i radovi na sanaciji kvara se nastavljaju. (S.Stević)