Godišnji izvještaj o prijavama putem besplatne telefonske linije za građane

U periodu od 08.02.2017.-31.12.2017. godine na besplatnu telefonsku liniju za građane upućeno je 435 poziva, saopšteno je iz Gradske uprave.

Uspostavljanjem ovog alata na inicijativu gradonačelnika Grada Zenica Fuada Kasumovića, omogućeno je građanima da prijave probleme sa kojima se susreću pa je tako u navedenom periodu prijavljeno 79 kvarova na javnoj rasvjeti, divljih deponija, udarnih rupa i slično, po kojim prijavama Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove redovno daje naloge za poduzimanje odgovarajućih mjera i aktivnosti. ALBA Zenica d.o.o. putem Higijenskog servisa Zenica, a na osnovu 198 prijava pasa lutalica, pravovremeno je obišla prijavljene lokacije i intervenisala.

Prijave koje se odnose na neprimjereno ponašanje zaposlenika ili prijave o sumnji na korupciju dostavit će se Službi kabineta Gradonačelnika na dalje postupanje.

Značajan broj pohvala koje se svakodnevno upućuju na ovu liniju ukazuju da su građani zadovoljni dosadašnjim radom Gradonačelnika.

Zahvaljujemo se građanima Zenice na sugestijama i prijedlozima, ali i dobronamjernim kritikama.

Besplatni telefon (080 02 03 43) dostupan je građanima 24 sata.