Danas je svečano izvršeno probijanje prve cijevi tunela Ričice dužine 620 metara na poddionici koridora 5C Klopče-Pečuj.
Svečanosti su,pored predstavnika JP Autoceste FBiH i izvođača radova, prisustvovali i brojne zvanice i gosti.
Ovo jedan od najzahtjevnijih projekata na ovoj trasi, iako možemo reći da je svaki metar najzahtjevniji, bilo da se radi o trasi, objektima ili mostovima. Nažalost, situacija je takva da smo dobili zadatak da koridor ide ovom trasom koja je geološki najnestabilnija i najzahtjevnija na trasi preko 300 kilometara koridora 5C”, ukazao je Adnan Terzić,direktor JP Autoceste Federacije BiH.
“Čestitke idu svima, a posebno radnicima. Za nas ovo znači da smo bliže realizaciji našeg cilja, a to je spuštanje do magistralnog puta M-17 i nastavak. Ovo je dokaz našim finansijerima da možemo u rokovima i dinamikama realizirati projekte. Danas je poseban dan jer je Dan rudara i na ovom objektu je, pored građevinara, radilo i 40-tak rudara”, kazao je Terzić te uputio čestitku svim rudarima povodom 21. decembra, Dana rudara.
“Posebna pažnja je posvećena ulaznom portalu tunela, tako da su izgrađene dvije galerije zbog klizišta u naselju Klopče. Ugrađeno je blizu 19.000 kubika raznih vrsta betona i tone drugog materijala, a zahvale dugujemo lokalnom stanovništvu koje nas je trpjelo i morat će još neko vrijeme”, izjavio je Drago Franc,voditelj projekta.
Prisutnima se kratko obratio i rudar Rudnika Kakanj Emrah Bliznović:
“Moj otac je radio u rudniku, a danas radimo moj brat i ja. Za ovaj posao je potrebna i mentalna i fizička sposobnost. Zahvale dugujem Terziću i Autocestama na pozivu i čestitam Dan rudara svim rudarima”, izjavio je Bliznović.
Poddionica Klopče-Pečuj (Donja Gračanica) nadovezuje se na poddionicu Drivuša-Klopče, u zoni vijadukta Perin Han, a ugovor za izgradnju potpisan je 9. maja 2016. godine.
U dužini od 5,78 km grade se četiri vijadukta i dva tunela, a na gradilištu je ukupno angažovano 430 radnika. Zenička zaobilaznica na Koridoru 5C trenutno je najveće gradilište u BiH.
Na izgradnji dvije poddionice Drivuša-Klopče i Klopče-Donja Gračanica, ukupne dužine osam kilometara, grade se dva tunela, četiri vijadukta i most. (Šerif Babić)
Pogledajte kako je sve izgledalo na terenu.