Zenički poduzetnici kroz prezentaciju unaprijedili svoje poslovanje

Fondacija Mozaik u saradnji sa Gradom Zenica i zeničkom razvojnom agencijom ZEDA, organizovala je prezentaciju projekta pod nazivom „Osiguraj investiciju za svoje poslovanje ili poslovni model u razvoju“.

Skupu su prisustvovali poduzetnici od 18 do 35 godina koji su iskazali interes za unapređenje svoga biznisa.

Mladi poduzetnici, koji su tokom ove godine pokrenuli vlastiti biznis, među kojima su Nedim Haračić i Senedin Mandžuka, imali su priliku saznati kako doći do svježeg kapitala za nabavku opreme, materijala ili druga ulaganja koja će dovesti do unapređenja poslovanja i prodaje.

„Vidio sam ovdje potencijalne investitore, došao i sada ćemo detaljnije razgovarati. Ovakve prilike svojevrsni su vjetar u leđa i vjerujte mi, osim novčane podrške, puno veća uloga je u mentorstvu, jer ni jedna osoba ne može tek tako samostalno uspjeti“, kaže Nedim Haračić.

„Želja mi je da proširim posao i na druge gradove u BiH, a savjetovanje i promocije ovog tipa su idelne, pogotovo za mlade ljude koji bilo gdje da krenu naiđu na zid, jer niko u njih ne vjeruje“, dodao je Senedin Mandžuka.

Fondacija Mozaik ponudila je mladim poduzetnicima investicije do 40.000 konvertibilnih maraka, mentorsku podršku, kao što je savjetovanje i konsalting, te program registracije mikrobiznisa sa 2.000 konvertibilnih maraka bespovratno.

„U BiH nije lako voditi biznis. S druge strane puno tu elemenata utiče na vaše poslovanje. Biti sam i razvijati biznis, uz mnoge administrativne barijere, nosi teškoće. Imati partnera na tom putu nosi određene benefite i dobrobit. I pored svega toga najveći problem jeste pristup tržištu, jer bez pristupa domaćem i međunarodnom tržištu nema ni biznisa“, kaže Dženan Šarić, menadžer Fondacije Mozaik.

Podrška investitora podrazumijeva investiciju do 40.000 KM za nabavku opreme, materijala ili druga ulaganja za unapređenje i rast biznisa, razvoj prodaje, računovodstvene i pravne usluge, te usluge stručnjaka kao što su tehnolozi, finansijski eksperti, digitalni marketing i istraživanje tržišta, koji trebaju voditi do rješavanja svih poslovnih problema.
(Rešad Šabanović)