U sklopu projekta “Mala i srednja preduzeća ekološke izazove pretvaraju u ekonomske prilike”, kojeg zajedno realizuju Grad Prijedor, Grad Zenica i Općina Gračanica”, u velikoj sali Grada Zenica održana je radionica na temu provođenja postupaka javnih nabavki.
Radionici su prisustvovali direktori javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Grad Zenica, predstavnici Gradske uprave i Gradskog pravobranilaštva te Zeničke razvojne agencije ZEDA.
Na radionici su predstavljene faze provođenja postupaka javnih nabavki, njihov značaj, zakonski rokovi za realizaciju pojedinih faza, kao i aktivnosti ugovornog organa.
Također, diskutovalo se o zelenim javnim nabavkama, nabavci električne energije, ponudi u postupku javne nabavke i ulozi Komisije za javne nabavke.
“Ova radionica ima za cilj što bolje upoznati učesnike sa procesom javnih nabavki i politikama istih, kako bi se osigurala kvalitetna konkurencija na projektima u javnom sektoru”, istakla je Amra Mehmedić, pomoćnica Gradonačelnika za privredu i upravljanje razvojem.
U četvrtak, 10.01.2019. godine planiran je drugi dan radionice koji je namijenjen pomoćnim operaterima u postupcima javnih nabavki.
Projekat kofinansira Evropska unija u okviru zajedničkog programa Evropske unije i Vlade Njemačke za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj, EU ProLocal.