Generalno gledano od početka ove godine, pa dosad bilježimo daleko veći broj žalbi, koje su nam potrošači uputili po različitim osnovama i taj broj je čak i za preko 50 posto veći u odnosu na ranije godine, potvrdio nam je Admir Arnautović, predsjednik Kluba potrošača Srednje Bosne.
Ovo može biti znak ili da se svijest potrošača konačno probudila, pa su u većoj mjeri počeli koristiti svoja prava ili pak naše tržište sada obiluje većim brojem situacija u kojima se ta prava krše, obzirom da je i Institucija ombudsmena za zaštitu prava potrošača u BiH do oktobra ove godine zaprimila za više od 10 posto žalbi u poređenju sa brojem žalbi pristiglih u istom periodu lani.
Dok su pomenutoj Instituciji tokom ove godine u najvećem broju pristizale žalbe potrošača, koje se odnose na kvalitet obuće, te na izvršenje pojedinih usluga, poput odvoza smeća, te isporuke električne energije, vode ili grijanja, potrošačke žalbe, upućene Klubu potrošača Srednja Bosna bile su po sasvim drugačijem osnovu.
“Tokom ove godine nama je stigao najveći broj žalbi potrošača na kvalitet i cijenu robe kupljene putem interneta, ali i na kvalitet i rokove trajanja tehničke robe”, navodi predsjednik Kluba potrošača Srednje Bosne, napominjući da su u oba slučaja prave adrese za ovakve žalbe kantonalne tržišne inspekcije, kao i Federalna tržišna inspekcija, koje su nadlažne za ovakve slučajeve.
“Što se tiče kupovine putem interneta u našoj zemlji ona inače još nije pravno riješena, ali je Ministarstvo trgovine Federacije BiH pokrenulo aktivnosti na izradi Zakona, koji bi ovu oblast regulisao, pa očekujemo da se to uskoro i desi”, naglašava Admir Arnautović, predsjednik Kluba potrošača Srednje Bosne. (V.J.)