U proteklom periodu izgradnja autoputa u Federaciji BiH znatno je intenzvirana, a radilo se mnogo i “iza scene”, odnosno na pripremi nekoliko bitnih dionica.
Riječ je uglavnom o procedurama izbora izvođača i drugim pripremnim radovima koji bi trebali rezultirati da ove godine bude potpisano nekoliko bitnih ugovora i da krene gradnja na većem broju dionica.
Neke do njih su same za sebe vrijedne više od milijardu KM, a ukupna vrijednost iznosi više milijardi maraka, piše Biznisinfo.ba.
Početkom gradnje ovih dionica Federacija će postati veliko gradilište i to na nekoliko geografskih lokacija, a nema sumnje da će biti posla za cjelokupnu domaću građevinsku operativu, kao i za proizvođače građevinskih materijala, te za druge prateće djelatnosti.
Šta se kreće graditi
Krajem prošle godine potpisan je ugovor za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna, južno od Mostara, u vrijednosti 250 miliona KM bez PDV-a. Iako su počeli manji pripremni radovi, pravi građevinski posao, uključujući probijanje tunela Kvanj, očekuje se ove godine.
Dionica Tunel Kvanj – Buna duga je 5,10 kilometara a rok za završetak izgradnje je 30 mjeseci. Posao izvodi velika kineska kompanija CRBC.
Ove godine bi trebali krenuti radovi i na susjednoj dionici, nešto bliže Mostaru, Mostar jug – Tunel Kvanj. Za ovu dionicu, navodno je krajem prošle godine izabran izvođač radova, austrijski Strabag, iako ugovor još nije potpisan.
Biznisinfo.ba