JP RTV Zenica započelo je novu etapu digitalne transformacije otvaranjem zvaničnog TikTok profila i oživljavanjem Instagram profila, koji sada služi kao centralno mjesto za najave emisija i sve aktuelnosti vezane za novu programsku shemu. Pod sloganom “Nova dimenzija programa”, ova inicijativa ima za cilj približiti programsku ponudu mlađoj publici i dodatno unaprijediti komunikaciju s gledateljima i slušateljima.
Direktor RTV Zenica, Dino Pašalić, istakao je važnost prisustva na društvenim mrežama u savremenom medijskom okruženju.
“Pokretanjem TikTok profila i aktivnijim korištenjem Instagrama, želimo iskoristiti snagu digitalnih platformi kako bismo naš program učinili pristupačnijim, zanimljivijim i relevantnijim za sve generacije. Naš cilj je ne samo povećati gledanost i slušanost, već i dodatno povezati zajednicu kroz interaktivni sadržaj i pravovremene informacije. Ovaj korak dio je naše vizije da JP RTV Zenica postane lider u modernom medijskom djelovanju.”
TikTok profil RTV Zenica već sada donosi kratke, dinamične sadržaje, dok Instagram nudi pregled dnevnih i sedmičnih emisija, najave specijalnih programa i ekskluzivne trenutke iza kulisa. Kroz ove platforme, publika može očekivati kvalitetan i kreativan sadržaj koji će pratiti i promovisati novu programsku shemu RTV Zenica.
Nova dimenzija programa donosi svježinu i inovativnost, čineći JP RTV Zenica nezaobilaznim dijelom svakodnevnog informisanja i zabave!