ZEDA blog jedna uspješna ideja, prava medijska platforma za prezentaciju i promociju uspješnih biznisa mladih ljudi ove godine obilježava deset godina.
Blog je nastao kao ideja mlade pripravnice, Ajne Dedić koja je započela priču o blogu sada već daleke 2013. godine.
„Priča je dakle te daleke 2013. godine kada je moj kolega prethodnik, gospodin Muhsin Ibrahimagić primio u redove agencije ZEDA našu i moju sadašnju saradnicu Ajnu Dedić koja je, kao pripravnik tada počela raditi i razvijati tu priču. Naravno ideja je bila njena i originalna ideja je bila u tom momentu za nas u ZEDI, sve, nismo imali taj alat, da tako kažem, u funkciji, a cilj je bio vrlo jednostavan. Cilj je bio u stvari otvoriti agenciju ZEDA prema javnosti, prema ciljanim skupinama, kao što su kategorija mladih, potencijalnih start up-a odnosno biznismena, javnih preduzeća, preduzeća koja egzistiraju, privatnih preduzeća na području grada Zenica i na adekvatan način prenijeti im poruke koje se tiču, informacije koje se tiču njihovog rada i njihove sfere interesa. Tako da smo kombinovali, kroz taj blog, jedan dio problematike, pitanja, informacija koje su vezane prije svega za mlade i start up-e i kombinovali sa onim što mi radimo u našem inkubatoru koji evo postoji već duže od samog bloga, nekih sedamnaest, osamnaest godina. Zatim smo poduzetnicima, naravno i onima koji bi htjeli da budu poduzetnici prenosili kvalitetne informacije o pozivima evropskih fondova, pozivima drugih inostranih organizacija i donatora, pa i domaćih u svakom slučaju, informacije o određenim edukacijama koje smo organizovali unutar agencije ZEDA, a sve opet u svrhu promocije poduzetništva, aktivnostima koje poduzima grad Zenica na tom polju, kao i svi drugi koji su uključeni uopšte u razvoj poduzetništva, problematiku mladih, zapošljavanja i samozapošljavanja pa naravno i nekih određenih grupa kao što su žene poduzetnice i slično“, rekao je za Zenicainfo.ba Senad Pašalić, direktor Zeničke razvojne agencije ZEDA.
Agencija ZEDA poziva sve koji žele da pokažu da su u nečemu dobri, odlični ili izvrsni odnosno žele da promovišu svoje hobije, male biznise koji se pretvaraju u ozbiljne poslovne priče. To su priče koje vrijedi čuti, napisati, prepričati i predstaviti, to su priče koje treba podržati, kažu u ZEDI. Više informacija potražite na linku: https://zeda.ba/u-necemu-ste-dobri-izvrsni-ili-odlicni-javite-nam-se/ (T. B.)