U Centru za kulturu u Zavidovićima jučer je održana promocija „Priručnika za integriranje rodne dimenzije u srednje stručno obrazovanje.“
U organizaciji promocije učestvovale su tri škole: Srednja tehnička škola Zavidovići kao domaćin događaja, Mješovita srednja industrijska škola Zenica i Mješovita srednja škola Zavidovići kao gosti-domaćini. Učenici/e ovih škola su svakako dali svoj doprinos u promociji ovog priručnika.
Moderatorice promocije i koautorice priručnika su pedagogica Srednje tehničke škole Zavidovići, Elmira Didović-Spahić i profesorica mašinskih predmeta Mješovite srednje industrijske škole u Zenici, Erma Bošnjaković.
„Sama organizacija promocije Priručnika podržana je od strane Pedagoškog zavoda i direktora pomenute tri škole. „Stručno obrazovanje u BiH“ provodi Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH u ime Vlade Švicarske i SR Njemačke. Priručnik je nastao kao rezultat 5 modula treninga koje je pohađalo 50 nastavnika i nastavnica, pedagoga i pedagogica iz srednjih stručnih i tehničkih škola iz Sarajevsko, Zeničko-dobojskog, Bosansko – podrinjskog kantona Goražde. U samoj izradi Priručnika učestvovalo je 32 autora i autorice iz ova tri kantona. Na ovoj našoj promociji mogli smo vidjeti kroz predstavljanje učenika/ca i njihovih radova da je ideja rodne dimenzije zaživjela. Od nas samih kao i naših malih koraka ka promjenama nastaju danas-sutra velike promjene značajne za naše društvo“, kazala je pedagogica Elmira Didović-Spahić.
![](https://zenicainfo.ba/wp-content/uploads/2022/12/44-225x300.jpg)
„Priručnik je napisan vrlo razumljivim jezikom tako da i oni koji se po prvi put susreću sa ovom problematikom i tematikom mogu da je bez nekih većih poteškoća razumiju. Koncept priručnika su teoretski definirani ključni pojmovi i izazovi na temu rodne ravnopravnosti i jednakosti, nakon čega su date upute i smjernice kao i praktični alati za rad u učionici. Iskreno se nadamo da će priručnik poslužiti našim kolegama/icama da kroz svoj svakodnevni rad koriste inovativne metode date u priručniku kako bi uspješno prepoznali/e i odgovorili/e na potrebe koje su rodno uslovljene. Za kraj mogu slobodno kazati da mijenjati percepciju kod mladih postaje imperativ savremenog učenja“, kazala je profesorica Erma Bošnjaković.
![](https://zenicainfo.ba/wp-content/uploads/2022/12/51-300x200.jpg)
„Rodno osjetljivo obrazovanje otkriva potencijale koje do sada nismo koristili i to je prilika koju ne smijemo propustiti. U svemu ovome nastavnici i nastavnice imaju ogromnu odgovornost, a društvo treba nastavnicima i nastavnicama odati priznanje što rade na izgradnji bolje budućnosti“, kazala je Isabel Rapp predstavnica Giza i voditeljica projekta Stručno obrazovanje u BiH.
![](https://zenicainfo.ba/wp-content/uploads/2022/12/32-300x200.jpg)