Kompanija “Almy” d.o.o. napravila je iskorak u svome poslovanju, te na tržište plasirala brend „Moja Voda“.
I sam logotip, na kojem je vidljivo srce i etiketa, na kojoj su vidljivi obrisi naše domovine Bosne i Hercegovine, govore mnogo – bitno je koristiti domaće, te i na taj način voljeti svoju domovinu. I sam slogan šalje jaku poruku: “Jer svaka kap je bitna!”.
„Što se tiče našeg novog brenda, prirodne izvorske vode ‘Moja Voda’, ideja je nastala sasvim slučajno. Hoćemo da uradimo sve što je u našoj moći da promijenimo svijest kupaca, da je najbitnije koristiti domaću vodu. Ne samo našu vodu, nego uopšteno da koriste sve domaće brendove vode umjesto uvoznih, jer porazno je i nerealno da se godišnje uveze 50 miliona litara, što prirodne mineralne, što gazirane vode“, kaže Alen Seferović, rukovodilac marketing sektora Kompanije “Almy”.
Moju Vodu pakuju u četiri ambalaže i to tri pet ambalaže (0,5L, 1,5L i 5L) i jednoj staklenoj ambalaži (0,25L). Trenutno je “Moja Voda” dostupna u svim maloprodajnim i ugostiteljskim objetkima kompanije “Almy”, a uskoro planiraju da Moju Vodu distribuiraju i velikim trgovačkim kompanijama.
Neka „Moja Voda“ postane i tvoja voda, te svakodnevno i u raznim situacijama uživajte u najboljoj domaćoj prirodnoj izvorskoj vodi, jer se preporučuje za svakodnevnu konzumaciju, a brojni su benefiti korištenja ove prirodne, nefiltrirane i neobrađene vode.
„Moja Voda je prirodna izvorska voda sa niskim sadržajem rastvorivih mineralnih materija. Odnos kalcija (Ca) i magnezija (Mg) je 3:1. Takav odnos je idealan za apsorpciju Mg koji je jako bitan element za ljudski organizam. Preporučuje se ljudima koji imaju visoki krvni pritisak zbog smanjene količine natrija (Na). Pogodna je za svakodnevnu konzumaciju, ne opterećuje želudac, te je idealna za djecu i odrasle“, kaže Seferović.