FOTO/NAKON NEZADOVOLJSTVA GRAĐANA: Neadekvatni uslovi rada uposlenika „Doma zdravlja“ Zenica

FOTO: Zenicainfo.ba

Zdravstveno stanje Zeničana i Zeničanki se iz dana u dan pogoršava, mjeseci pandemije Covida-19 uzimaju danak i sve je veće nezadovoljstvo građana zdravstvenim uslugama u Domu zdravlja u Zenici, nedostatkom testova, a na vidjelo izlaze i stari problemi u zdravstvu generalno. Naša redakcija dobila je otvoreno pismo zdravstvenih radnika i uposlenika JU „Dom zdravlja“ Zenica, iz odjela „Labaratorije“ u kojem se žale na uslove rada i pritiske Uprave na zaposlenike ove institucije.

U namjeri da pojasnimo u kakvim uslovima rade zdravstveni radnici danas smo razgovarali sa uposlenicima odjela ‘Labaratorije’ koji su nam pričali o nizu problema i poteškoća u svakodnevnom radu. Gorući problemi sa kojima se susreću su: lokacija u kojoj su smješteni, podrumski prostor, odnosno suteren kompleksa zgrade Doma zdravlja bez dnevne svjetlosti i sa velikim uticajem vlage. Problem su i manjak prostorija za redovnu analiza krvi i urina, boravak zajedno sa pacijentima na hodnicima, nedostatak prostorija za pauzu, sa neuređenim prostorijama za presvlačenje i ostavu u kojima, kako ističu boravi leglo pacova i žohara. Isto tako iskazali su nezadovoljstvo zbog velikog broja i neorganizovanosti prijema pacijenata, naročito u periodu pandemije koronavirusa gdje u jednom trenutnu u hodniku zna boraviti oko 50 ljudi.

„U prostorijama su određeni aparati za analizu, postoje šalteri bez zaštite sa svim kablovima i žicama do čijeg kontakta sa uposlenikom može doći vrlo lako, a samim tim i do strujnog udara od 220 volti. Zidovi su u katastrofalnom stanju, tokom padavina kiša se slijeva niz zidove, a onda grijalicama moramo sušiti iste, dok su podovi natopljeni vodom i do nekoliko centimetara“, kazali su nam uposlenici „Doma zdravlja“ Zenica, koji su u strahu od eventualnih posljedica željeli ostati anonimni.

Ono što ističu kao najveći problem jeste stalni pritisak nadležnih rukovodilaca prema uposlenicima Doma zdravlja koji se ogleda u ukidanju naknade za putne troškove, izdavanja Rješenja o predotkazu i kontinuiranog mobinga.

U želji da zadovoljimo sve profesionalne standarde i da u ovoj priči čujemo i „drugu stranu“ novinari Televizije Zenica i portala Zenicainfo.ba kontaktirali su putem e-maila Upravu “Doma zdravlja” Zenica. U pisanom odgovoru koji smo dobili iz JU „Dom zdravlja“ Zenica ističu: „Obavještavamo Vas da navodi na koje se pozivate u Vašem mailu nisu istiniti“.

Da li je zaista tako, ostavljamo vama da presudite sami?