Prijašnji kabinet električnih mjerenja, sada Laboratorija STEM-a sa 3D printerima i pametnom pločom u zeničkoj Tehničkoj školi bilo je mjesto gdje su učenici, pored redovnih časova praktične nastave, sticali i dodatna znanja tokom vannastavnih aktivnosti. Pandemija virusom Covid-19 znači da su učenici uskraćeni za sate užitka sticanja novog znanja u organizovanim sekcijama škole.
“Propisi se, zbog zdravstvene sigurnosti, moraju poštovati, ali nezadovoljstvo učenika je evidentno”, rekla je za RTV Zenica pedagogica Tehničke škole Mirsada Pelo.
“Učenici iskazuju želju da nastavu pohađaju isključivo u školi. Svakodnevno imamo učenika koji hoće nastavu pohađati sa I i II grupom. Lakše im je shvatiti i naučiti direktno u školi”, rekla je pedagogica Pelo, ističući da škola izričito mora poštovati odredbe Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta o načinu i opsegu pohađanja redovne nastave i vannastavnih aktivnosti.
Obustavljene su čak 33 sekcije škole. Jedna od njih je i sekcija koja je okupljala učenike u Laboratoriji STEM-a sa 3D printerima i pametnom pločom. “Ovdje se čine prvi koraci obuke kroz praksu”, kaže Edin Heco, profesor Tehničke škole, te dodaje da je njihov interes izuzetan i da učenici iskazuju negodovanje.
„Polaznici svih sekcije na svoj način ističu koliko im nedostaje uobičajen način nastave i vidno je iščekivanje dana kada će sekcije biti ponovo pokrenute”, kaže Pelo.
Istakla je da je samo sedam učenika od njih 535 izrazilo želju da pohađa nastavu na online način. Većini učenika zeničke Tehničke škole želje o načinu pohađanja nastave su različite od situacije.
Odgovorni Tehničke škole, ipak, ističu neophodnost pridržavanja svih uputa i mjera nadležnih kada je u pitanju epidemija virusom Covid-19. (Z. R.)