Grčka i Turska hit destinacije, Hrvatska bilježi drastičan pad

Među zeničkim turistima, i u aktuelnoj ljetnoj sezoni, apsolutni hit su destinacije u Turskoj, Albaniji, sve više i u Grčkoj.

Rezervacije za Tursku, zbog velikih popusta, turističke agencije počele su zaprimati već početkom godine. Interesovanje prvenstveno određuju cijene aranžmana, a one su za ove zemlje pristupačne i ako je budžet skroman. Hrvatsko primorje i ove godine bilježi drastičan pad posjeta iz Bosne i Hercegovine, pa tako i iz Zenice.

Hrvatska ove sezone bilježi žestok pad interesovanja turista iz cijele Bosne i Hercegovine. Prema susjednoj nam državi sve su manje naklonjeni i Zeničani. Cijene su razlog svih razloga. Hoteli u Hrvatskoj iz godine u godinu sve su skuplji. Na bazi jednodnevnog polupansiona koštaće vas i do 200 konvertibilnih maraka. Sve su veće i cijene ugostiteljskih usluga, zbog čega, polako ali sigurno, hrvatski Jadran sve više gubi status među Zeničanima najpoželjinije destinacije.

Sa interesovanjem, raste i turistička ponuda za ljeto u Turskoj. Svakih deset dana organizuju se ture za Antaliju, čije se cijene, ovisno o nivou hotelskog smještaja, kreću od 550 do 690 konvertibilnih maraka. Čarter let za turski Kušadasi imate čak dva puta sedmično.

Ponuda grčkih i albanskih ljetovališta, koja je svake godine sve atraktivnija, ušla je među bosanske turiste na velika vrata. U maju ove godine, 13 dana u Grčkoj, sa prevozom i smještajem na bazi polupansiona, mogli ste si priuštiti za svega 99 konvertibilnih maraka. U sezoni, isti broj noćenja u hotelima u ovoj zemlji i njenim čarobnim ostrvima koštaće se vas skromnih 520 konvertibilnih maraka.

Albanija je već tri godine apsolutni hit. Kompletan aranžman, u okviru kojeg dobijate osmodnevni boravak u hotelu sa četiri zvjezdice, s doručkom i uslugama vodiča, koštaće vas 450 konvertibilnih maraka.

Oni koji se odluče za naše primorje, u ponudi imaju svakovrstan smještaj i isto tako šarolik cjenovnik usluga. Za one najskromnije, još se može naći noćenje po cijeni od 20-ak konvertibilnih maraka, a prednost u odnosu na hrvatsko primorje je i činjenica što su cijene – domaće.

Hit destinacije ovoga ljeta su i mjesta na Azurnoj obali, a među onima nešto dubljeg džepa, Španija je i dalje vrlo popularna. (Sanja Stević)