Potrošnja vijesti putem Facebooka opada, osobito među mladima koji preferiraju WhatsApp, Instagram i Snapchat.
Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža vijesti, sa 36 posto korištenja prošlog tjedna, no gubi u utrci s drugim aplikacijama, posebice WhatsAppom, koji je u četiri godine utrostručio popularnost kao izvor vijesti i sada je na 15 posto.
Ljudi se osjećaju ugodnije kada razgovaraju na zatvorenim platformama u zemljama s polariziranim podjelama, u kojima je opasno otvoreno izraziti politički stav, poput Malezije i Turske, navodi se u studiji. Ispitanici su rekli kako priče često pronalaze na Facebooku i Twitteru objavljuju u grupi na WhatsAppu radi razgovora s manjom skupinom prijatelja.
Iako se veći dio Facebookovog pada može pripisati promijenjenim algoritmima, kojima je cilj interakcija s obitelji i prijateljima, povjerenje je jedna od glavnih zamjerki toj društvenoj mreži.
Samo 23 posto od 74.000 ispitanika u 37 zemalja izjavilo je da vjeruje vijestima na društvenim mrežama, u usporedbi s 44 posto povjerenja u vijesti u ukupnom poretku.
Izvor: Hina