Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media

Arhiva

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji sa vodećom bh. marketinškom agencijom Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni dio. Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja.

Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije.”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo,Tuzla.

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno.”,rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.

Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.

Biti dio jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca.  Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”

O agenciji Via Media

Via Media je osnovana 1997. godine kao pionir nove generacije, koja je imala značajnu ulogu u razvoju bosanskohercegovačkog i regionalnog tržišta komunikacija. Danas,  Via Media je jedna od vodećih agencija, poznata po svojim višestruko nagrađivanim kampanjama, kreiranju i upravljanju brendovima, te uvođenju internacionalnih igrača na lokalno tržište. Posebno mjesto u agencijskom portfelju zauzimaju kampanje od javnog značaja za ciljne skupine širom regije, a dokaz visokog standarda profesionalnosti je i Godišnji sastanak guvernera Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) 2019. godine, čija je organizacija ocijenjena kao jedna od najboljih u historiji, od strane Predsjednika EBRD-a, Sume Chakrabartia.

O Bingo grupaciji

Grupacija  Bingo je najveća domaća kompanija, te poslodavac, sa preko 9.000 uposlenika. Svoje poslovanje Bingo započinje 1993. godine. Do danas se profilirao kao vodeći maloprodajni lanac u BiH, u domaćem vlasništvu, sa više od 220 poslovnica i sedam shopping centara. Strateškim širenjem portfelja i nizom akvizicija u proteklih 20 godina, Bingo je investirao u revitalizaciju mnogobrojnih postrojenja širom BiH i spasio mnoga radna mjesta. Akvizicijama u svoje poslovanje uvodi idruge djelatnosti, iz različitih industrija, čime prerasta u vodeću grupaciju koja kontinuirano ulaže u razvoj bh. privrede (industrija deterdženata i proizvoda za domaćinstvo, proizvodnja flipsa, chipsa i drugih grickalica, proizvodnja jaja, uzgoj brojler pilića, proizvodnja tjestenine,proizvodnja začina i juha, tekstilna industrija, industrija namještaja, proizvodnja papirne konfekcije, pivara, proizvodnja šljunka, te proizvodnja i korištenje obnovljivih izvora energije i ugostiteljstva).