Pop Mart, kineska kompanija koja stoji iza izuzetno popularnih Labubu lutki, objavila je da očekuje ogroman porast profita u prvih šest mjeseci ove godine.
Pop Mart, čija tržišna vrijednost iznosi više od 40 milijardi dolara (31,6 milijardi funti), također je saopćio da je povećana profitabilnost rezultat veće prepoznatljivosti brenda na globalnom nivou i bolje kontrole troškova, piše BBC.
Kolekcionari su opsjednuti viralnim Labubu lutkama – vilinskim bićima sa šiljatim zubima – koje su nestajale s polica i izazivale ogromne redove u prodavnicama širom svijeta.
Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u tzv. “blind box” pakovanjima – kutijama koje ne otkrivaju sadržaj dok se ne otvore. Ovakav marketinški trik suočava se s kritikama jer potiče ponašanje slično kockanju i kompulzivnu kupovinu.
Labubu lutke, lansirane 2019. godine, pomogle su kompaniji da izraste u velikog maloprodajnog giganta, sa više od 2.000 prodavnica i automata širom svijeta.
(Vijesti.ba)