Generalni BH sajam ZEPS u jeku priprema, zabilježen najveći interes privrednika do sada

Uveliko teku pripreme na organizaciji Generalnog BH sajma ZEPS, privrednog događaja godine, koji će biti održan od 10. do 13. septembra u Zenici.

Kako najavljuju organizatori, ovogodišnji Sajam će biti najveći do sada, a u prilog tome ide podatak da je već rezervisano 2/3 sajamskog prostora za štandove, a izlagači traže i znatno veći sajamski prostor u odnosu na prošlu godinu.

“Možemo kazati da imamo preko 200 prijavljenih preduzeća, među kojima dominira drvoprerađivački i metalni sektor. Pored bh., najviše prijavljenih izlagača imamo ponovo iz Turske, trenutno je 48 preduzeća prijavljenih iz ove zemlje, a prema najavama Istambulske komore, na ovogodišnji sajam stižu sa 100 turskih kompanija. Također, imamo veliki broj prijavljenih kompanija i iz Austrije, Njemačke, Hrvatske, Slovenije i Srbije, a u pregovorima smo i sa Islamskom trgovinskom komorom i Republikom Kosovo ”, rekao je Sanel Ibrić, menadžer Organizacionog tima Generalnog BH sajma ZEPS 2025.

Sanel Ibrić, menadžer Organizacionog tima Generalnog BH sajma ZEPS

ZEPS je mjesto na kojem se susreću proizvođači, investitori, trgovci, ali i kupci. Prošle godine je u Zenicu doveo 450 izlagača, a predviđanja organizatora su da će taj broj ove godine preći brojku i od 500, sa nešto drugačijim trendovima.

„Dva su nova trenda koja bilježimo u ovom trenutku, a to je povećan interes izlagača, kompanija, institucija i organizacija, kao i znatno veći izložebeni prostor koji izlagači uzimaju u odnosu na prošlu godinu. Ovo su odlični pokazatelji i već sada možemo najaviti da će ovo biti ZEPS najveći i najbolje organiziran do sada, sa rekordnim brojem izlagača, znatno većim izložbenim prostorom, kao i najvećim brojem posjetilaca“, ističe Ibrić.

Prošle godine je u okviru ZEPS-a organizovano više od 1.000 B2B susreta, dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora, a ove godine organizatori su poduzeli dodatne napore da ih bude još i više, unaprjeđenjem digitalne platforme.

“Ove godine smo željeli još unaprijediti organizaciju, prošle sedmice smo pokrenuli novu i unaprijeđenu B2B digitalnu platformu za poslovno umrežavanje, razmjenu ideja, investiranje i izgradnju strateških partnerstava, kako na domaćem, tako i na međunarodnom nivou”, dodaje Ibrić.

Još jednom je pozvao sve zainteresovane izlagače da iskoriste vrijeme preostalo do zatvaranja rezervacija do kraja mjeseca jula, i osiguraju svoje mjesto na ZEPS-u, koji će biti držan od 10. do 13. septembra na Kamberovića polju u Zenici. (M.H.)