
U junu ove godine trebala bi biti završena gradnja posljednje dionice Koridora 5C kroz Hrvatsku, dok je Mađarska svoj dio završila još lani.
Dakle, od ljeta ove godine će se od Odžaka u Bosni i Hercegovini, desetak kilometara od granice s Hrvatskom, pa sve do Budimpešte moći putovati autoputem, piše BiznisInfo.ba.
Podsjetimo da je Koridor 5C međunarodni pravac koji spaja glavni grad Mađarske i luku Ploče na Jadranskom moru. No, na završetak radova kroz BiH još ćemo se načekati, iako je gradnja u zadnje vrijeme intenzivirana.
Na teriroriju Bosne i Hercegovine otpada najduži dio – 320 kilometara od čega kroz Federaciju BiH prolazi 275 km. Dosad je u Federaciji BiH izgrađeno 138 kilometara autoceste.
Sedam aktivnih gradilišta
Trenutno je aktivno sedam gradilišta na kojima se izvode radovi u ukupnoj dužini od 55 kilometara. Uskoro se očekuje potpisivanje ugovora za još neke dionice.
Nakon ove godine, ako sve bude teklo po planu, samo tri dionice će ostati izvan izgradnje u FBiH, sve tri između Konjica i Mostara. Kroz RS prolazi oko 45 kilometara autoputa i veći dio nije izgrađen niti je u izgradnji.
Prema najavama domaćih zvaničnika, cijeli Koridor kroz BiH će biti završen do 2030. godine.
No, realno gledajući, male su šanse da se to desi. Gradnja najvećeg projekta, tunela Prenj, još nije ni počela, a samo ona će trajati najmanje šest godina.
Kada se uzmu u obzir kašnjenja na većini projekata u BiH, moći ćemo biti zadovoljni i ako se cijeli Koridor kroz BiH završi u narednih deset godina, piše BiznisInfo.ba.