U Sarajevu počeo 11. FMCG Retail Summit sa preko 600 učesnika

Summit nudi analize tržišnih trendova, prezentira inovativna rješenja i aktuelne poslovne strategije.

Industrija se ove godine suočava s dodatnim izazovima, a svi akteri u sektoru dobro su upoznati s činjenicom da je ekonomska neizvjesnost – kako na domaćem, tako i na regionalnom i globalnom nivou – postala stalna pojava.

“U vrijeme kada se traže najbolji modeli poslovanja za ostvarivanje pozitivnih rezultata, obrazovanje i umrežavanje predstavljaju ključne elemente uspjeha”, poručeno je na samom otvorenju ovog događaja.

Summit će ponuditi analize tržišnih trendova, prezentirat će se inovativna rješenja i aktuelne poslovne strategije, uz mogućnost uspostavljanja vrijednih kontakata među vodećim igračima industrije.

Već više od deset godina ovaj događaj okuplja tržišne lidere, stručnjake i ključne aktere čije iskustvo oblikuje budućnost maloprodaje i FMCG sektora.

“Već 11 godina zaredom organizujemo ovakve ozbiljne događaje. Ovog puta surađujemo sa 64 partnera, a preko 600 učesnika će prisustvovati. Ovakvi susreti su nam neophodni – pružaju priliku da se sastanemo, razmijenimo ideje i prekinemo tradicionalni odnos između kupaca, dobavljača i distributera”, izjavio je Rešid Muratović, organizator summita.

Damiru Šloselu, direktoru dm drogerie markt Bosna i Hercegovina, dodijeljeno je priznanje za značajan doprinos razvoju FMCG industrije.

Njegova posvećenost, kao i trud čitavog tima koji on vodi, omogućili su da dm drogerie markt Bosna i Hercegovina postane jedan od tržišnih lidera, čime je potvrđena njihova dugogodišnja vizija i uspjeh.

Šlosel je izrazio zahvalnost na dodijeljenom priznanju, ističući da smatra velikom čašću biti dio ovog događaja – najznačajnijeg poslovnog susreta industrije, koji donosi vrhunske govornike i ekskluzivne trendove za oblikovanje budućnosti tržišta.

U uvodnom dijelu o vodećim trendovima u maloprodaji u 2025. godini, govorio je Ivan Radnai, direktor Mastercard-a.

“Inflacija se skoro vratila na pravi put u mnogim ekonomijama. Potrošači ostaju osnaženi jer im inovacije i digitalizacija u maloprodajnom sektoru pružaju veći izbor, a preduzećima veću operativnu efikasnost”, izjavio je Radnai.

Kazao je da u 2025. godini očekuju promjene u monetarnoj i fiskalnoj politici, kao i kretanje ka uravnoteženim stopama rasta i inflacije.

Današnji dinamičan program uključuje inspirativna predavanja, stručne panel diskusije, te ekskluzivne tržišne uvide, čime će učesnici imati priliku analizirati trendove, razmijeniti iskustva i saznati kako se kompanije prilagođavaju promjenama u potrošačkim navikama, digitalizaciji i ekonomskim kretanjima.

Akta.ba