Na sastanku federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića s predstavnicima Udruženja poslodavaca iz sektora trgovine, domaćih proizvođača i predstavnika prerađivačke industrije, predstavnicima udruženja potrošača i Sindikata trgovačkih radnika dogovoren je nastavak projekta sniženih i zaključanih cijena osnovnih prehrambenih i higijenskih proizvoda, u cilju ublažavanja pritiska po životni standard potrošača.
Trgovci su ponudili radnu verziju spiska 50 + 20 artikala, kako bi prije svega socijalno osjetljivim kategorijama učinili dostupnim najpotrebnije životne namirnice.
– Nastavljamo dijalog u partnerskom duhu i tražimo najbolje rješenje sa predstavnicima Udruženja poslodavaca iz sektora trgovine, kako bismo odgovorili izazovima tržišta. Čuli smo i važne napomene predstavnika udruženja potrošača Radna grupa će nastaviti dogovarati detalje, a načelni dogovor je da će od petka 50-tak proizvoda biti sniženo i zaključano – kazao je federalni ministar trgovine Amir Hasičević.
On je podsjetio da je prošlogodišnji projekat ‘’zaključavamo cijene’’ u kojem su učestvovali trgovci koji imaju 1.500 prodajnih objekata imao pozitivne rezultate i omogućio kupcima uštedu od oko 60 KM na korpi proizvoda čija je cijena bila zaključana.
– Trgovci su pokazali dobru volju i opredjeljenje da na fonu prošlogodišnjeg projekta ‘’zaključavamo cijene’’ i ovaj put izađemo u susret našim kupcima i pokažemo društvenu odgovornost. Pridružili su nam se pojedini proizvođači, a još uvijek očekujemo da će se pridružiti i dobavljači kako bismo u toj sinergiji napravili najbolji rezultat – izjavio je domaćin sastanka Nihad Imširović, direktor Konzuma u BiH.
Imširović je napomenuo da ovaj projekat, kao ni prethodni, nije osmišljen kako bi osigurali niske cijene za luksuzne proizvode, već da se socijalno osjetljivim kategorijama omogući da mogu sebi osigurati osnovne životne namirnice po prihvatljivim cijenama.
Učesnici sastanka naglasili su da na listi proizvoda sa sniženim i zaključanim cijenama ni ovoga puta neće biti najjeftiniji i nekvalitetni, već proizvodi koji se najčešće prodaju.
Projekat će trajati tri mjeseca, a dogovor je da se svakih 30 dana analizira spisak i visina cijena kako bi se izbjegli gubici ukoliko dođe do naglih poskupljenja na svjetskom tržištu.
(Avaz.ba)