Dva posljednja dana rođendanske manifestacije Zeničkog pozorišta – Dana BNP-a, rezervisana su za dvije predstave iz produkcije ove pozorišne kuće.
U utorak, 27. februara u 20 sati na Velikoj sceni Pozorišta će biti izvedena predstava „Drama o Mirjani i ovima oko nje“, autora Ivora Martinića i reditelja Nermina Hamzagića. U ovoj drami, vrijeme kao da za svakog lika teče individualno – za jedne je to odlučujuća noć kada će reći suprugu da znaju za prevaru, za druge su to još dvije godine života prije zakazanog samoubistva, ili pak sedam sati leta od ostvarenja sna, ili šest popodne kada se očekuje nastupanje vlastite smrti uslijed moždanog udara… Ipak, sva ta „vremena“ se presijecaju i sudaraju, kao što se sudara i prostor, u jednoj zajedničkoj tački – Mirjani, ženi koja ima samo kćer, godine, sjećanja i jedan stan koji mrzi. Barem tako ona kaže. Zapravo, jedino što Mirjana zapravo ima su oni oko nje. Otuđeni, uronjeni u vlastite egzistencijalne brige i emotivne drame. Oni oko Mirjane čine Mirjanu. Ženu u četrdesetim koja sjedi u neudobnoj uredskoj stolici, puši, pije kafu, kupuje šefu kravatu i ulazi u neobavezne uredske avanture iz kojih izlazi još praznija nego što je ušla. U predstavi igraju: Snežana Vidović, Tamara Miličević-Stilić, Faketa Salihbegović-Avdagić, Enes Salković, Selma Mehanović, Saša Handžić, Uranela Agić i Benjamin Bajramović. Dramaturgiju predstave potpisuje Asja Krsmanović. Scenografija je povjerena Sabini Trnki, a kostimografija Irmi Saje. Muziku predstave potpisuje Enes Zlatar.
Narednog, ujedno i posljednjeg dana manifestacije Dani BNP-a, u srijedu, 28. februara u 20 sati na Velikoj sceni će biti odigrana nova izvedba „Medeje“ grčkog tragičara Euripida i reditelja Stevana Bodrože. Prema riječima reditelja: „Medeja je danas priča o bezuspešnom susretu civilizacija koji rezultira tragedijom. Medeja je priča o licemerju, tobožnjeg, prihvatanja drugosti, da bi se potom ta drugost odbacila jer nikada iskreno nije ni bila prihvaćena. Medeja je danas priča o ksenofobiji visokorazvijenog sveta koji ljude tzv. drugog i trećeg sveta koristi kao svojevrsni repromaterijal, njihove emocije, životi, tela, energije služe svrsi, kada se ta svrha izgubi, ti ljudi postaju nepotrebni. Emotivna hladnoća i nedostupnost, racionalnost koja opravdava svako koristoljublje, život kao izlistavanje beskrajnog računa kojim se naplaćuje neutaživa potreba za materijalnim – protiv svega toga buni se naša savremena Medeja, dubokim egzistencijalnim krikom koji ledi krv u žilama, žena koja, psihički „raznesena“ tolikom neljubavlju, poseže za vrhunskim oblikom autodestrukcije, ubistvom svoje dece.“ U predstavi igraju: Lana Delić, Nusmir Muharemović, Snežana Vidović, Selma Mehanović, Faketa Salihbegović-Avdagić, Siniša Vidović, Saša Handžić, Benjamin Bajramović, Sabina Kulenović, Osman Efendić / Alem Hamzić / Muhamed Jusić. Dramaturgiju i jezičku adaptaciju predstave potpisuje Nedžma Čizmo. Za scenografiju i kostimografiju je zadužena Sabina Trnka. Saradnik za govor je bio Mehmed Porča, a kompozitor predstave je Igor Kasapović. Za scenski pokret i koreografiju predstave je bio zadužen Emir Fejzić.