Gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović sa saradnicima posjetio je jučer još pet mjesnih zajednica i to Vrselje, Pojske, Stranjani, Janjac i Lokvine. Povod posjete je razgovor o prioritetnim, ali i drugim projektima koje su mještani istakli važnim za realizaciju u njihovim mjesnim zajednicama.
Na osnovu prethodno dostavljenih prioriteta i kroz zajednički razgovor sa predsjednicima, povjerenicima, članovima Savjeta mjesnih zajednica i mještanima kao glavni problemi su navedeni vodosnabdijevanje, kanalizacija, putna infrastruktura i javna rasvjeta.
„Za vrijeme posjete MZ Vrselje informisan sam da je njihov osnovni problem vodosnabdijevanje i sanacija puta, dok su mještani Pojska izrazili najveću potrebu za izgradnjom ambulante i društvenog doma. Mještani Stranjana i Lokvina su također iznijeli više problema, kao i mještani Janjca, koji osim problema s vodom, kanalizacijom i rasvjetom imaju i problem nedostatka autobuske linije prema gradu“, kazao je gradonačelnik Kasumović.
Gradonačelnik Kasumović je dodao kako je njegova kao i namjera Gradske uprave kojom rukovodi da se sredstva ravnomjerno raspodjeljuju.
„Otkako sam preuzeo funkciju gradonačelnika, nastojim da čujem i pratim potrebe svih građana. Grad sam preuzeo prezadužen, još uvijek vraćamo ranije dugove, ali za realizovane projekte nismo kreditno zadužili građane. Grad Zenica ima 74 mjesne zajednice, a dosad smo realizovali brojne projekte kojima su poboljšani uslovi života u mjesnim zajednicama. U okviru svojih nadležnosti i mogućnosti nastavit ćemo s realizacijom projekata čiji je cilj unapređenje uslova života građana“, poručio je gradonačelnik Kasumović.
Ovogodišnje posjete mjesnim zajednicama počele su sredinom maja, a gradonačelnik Kasumović je dosad posjetio 14 mjesnih zajednica. Nakon svake posjete brojni mještani su izrazili zahvalnost za dosad realizovane projekte te uvjerenje da će i novi prioriteti biti uspješno završeni u narednom periodu.
Posjete mjesnim zajednicama će se nastaviti i u narednom periodu o čemu će javnost biti blagovremeno obaviještena. (Press služba Gradske uprave)