Uzevši u obzir životni standard stanovnika BiH, nepostojeći ili skoro zanemariv rast visine osobnih primanja posljednjih desetljeća u BiH, sa aspekta Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH nikako ne postoje opravdani razlozi za povećanje cijena bilo kakvih usluga ili proizvoda.
Ovo je odgovoreno Feni iz ove institucije na molbu da prokomentiraju izvještaje o poskupljenjima životnih namirnica u doba pandemije COVID-19.
Kako kažu, Institucija u cijelosti razumije i podržava razvoj privrednog sektora zasnovanog na profitabilnom poslovanju i time i očuvanju radnih mjesta u državi, no potrošača daljnje opterećenje potrošačke korpe dovodi u nemogući položaj dodatnih zaduživanja kako bi “spojili kraj sa krajem”.
“Institucija nosioce vlasti, posebno entiteta, opetovano poziva da koriste sve svoje ovlasti kako bi u saradnji sa međunarodnim finansijskim institucijama pronašli modalitete rasta ličnih primanja koja bi mogla pratiti i povećanje cijena proizvoda i usluga u cilju očuvanja zdravog, konkurentnog i održivog ekonomskog sistema”, rečeno je Feni iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.