15. marta, širom svijeta obilježava se Svjetski dan potrošača, podsjećaju iz Institucije Ombudsmana BiH.
Potrošači kao najbrojnija društvena skupina, izloženi su agresivnom marketingu, svakodnevnim prevarama, manjku konkurencije i nemogućnosti reklamiranja proizvoda i usluga.
Stoga ovim povodom Ombudsman želi još jednom poručiti svim potrošačima:
Vaša prava zagarantirana Zakonom o zaštiti potrošača su neotuđiva, odnosno ne možete ih se odreći. Ako postoji sumnja između različitih pravnih rješenja priznatih različitim zakonima, uzet će se u obzir ono koje je u korist potrošača. Imate pravo na izbor, na reklamaciju, naknadu štete, te pravo da učestvujete u procesu donošenja odluka koja imaju uticaj na vaš ekonomski položaj.
Da biste se informisali o svojim osnovnim pravima stoje vam na raspolaganju državne institucije nosioci zaštite potrošača, kao i udruženja za zaštitu potrošača u BiH.
U toj borbi, Institucija Ombudsmana vam stoji na raspolaganju, od pružanja informacija o vašim pravima do stručnih savjeta, davanja mišljenja i preporuka,navodi se u saopćenju. (Š. B.)