Dok se iščekuje 25. novembar i otvorenje Zeničke obilaznice dužine 11 kilometara, radovi na izgradnji Koridora 5C intenzivirani su i kod Vranduka gdje se grade tuneli i vijadukti.
Ukupna dužina ove dionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara, a na trasi se grade mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2 koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.
Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.
Ekipa portala Klix.ba danas je posjetila ovu dionicu, a prema posljednjim informacijama na dva sektora su završeni geodetski radovi, a u toku su radovi na gradnji vijadukta i mostova koji će spajati desnu i lijevu obalu rijeke Bosne.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak potpisan je 15. maja 2019. godine, a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH).
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Vranduk – Ponirak je 76.592.799 eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Radovi su počeli 19. augusta prošle godine, a rok za završetak radova je 24 mjeseca.