Sarajlija dobio račun za struju veći od 2.200 KM, iz EPBiH kažu da ne mogu pristupiti brojilu

“Mislio sam da će priznati svoju grešku, ali nisu, već tvrde da ja to moram platiti jer sam to potrošio. To je nemoguće, domaćinstvo ne troši kao tržni centar. Nikad nisam dobio neku opomenu, sve sam plaćao na vrijeme”, objasnio je čitatelj.

Iz Elektroprivrede BiH su objasnili kako su registrovali predmet ovog kupca i pokrenuli postupak analize i obrade, nakon čega će imati kompletne informacije.

“Inače, Podružnica ‘Elektrodistribucija’ Sarajevo redovno vrši mjesečno očitanje brojila. Međutim, u konkretnom slučaju duži vremenski period imamo problem s očitanjem navedenog mjernog mjesta, jer radnicima ‘Elektrodistribucije’ Sarajevo nije dostupno za očitanje”, govore iz Elektroprivrede.

Naglašavaju kako su, s ciljem prevazilaženja pomenutog problema, kupca kontaktirali i dogovorili da se javi u poslovnicu na Ilidži, kako bi pronašli način rješenja problema i radnicima omogućili nesmetan pristup mjernom mjestu i očitanju brojila.

Podsjetimo, portal Klix.ba je o ovom problemu pisao i u mjesecu maju, kada su korisnici usluga Elektroprivrede BiH dobili uvećane račune za mjesec april.

Na pitanje zašto se problem sa očitavanjem stvarne potrošnje ponavlja i u junu, iz Elektroprivrede su ponovili kako su zbog pandemije koronavirusa smanjili neposredne kontakte svojih zaposlenika s kupcima električne energije.

“Kako smo ranije naveli, očitanje određenog broja mjernih mjesta vršilo se jednom u dva mjeseca, što podrazumijeva da se jedan račun za električnu energiju ispostavljao po stvarnom očitanju, a za drugi mjesec se vršila procjena prema jasno određenom algoritmu procjene tj. prema prosječnom utrošku iz prethodnog obračunskog perioda. To znači da ukoliko je došlo do izdavanja računa koji ne odgovaraju stvarnom utrošku električne energije već u narednom periodu naši radnici su vršili očitanja mjernih mjesta čime je utvrđeno pravo stanje potrošnje električne energije”, objašnjavaju iz Elektroprivrede.

Dodaju kako Elektroprivreda u slučaju neplaćanja računa za električnu energiju koji je izdat na osnovu procjene nije vršila isključenje niti utuženja kupaca. Za vrijeme trajanja stanja prirodne nesreće također je vršen i otpis zakonskih zateznih kamata.

“Svakako, neophodno je naglasiti da se kontinuirano vrše očitanja čime će biti izjednačeno stvarno stanje sa procjenjenim tako da će nekim kupcima doći umanjen račun (ukoliko je zbog procjene bio uvećan), a ukoliko je već plaćeni iznos veći od iznosa sa novog računa, kupci će biti u pretplati te neće imati troškova nakon izdavanja sljedećeg računa za električnu energiju”, nastavljaju.

Ipak, naglašavaju kako postoji rješenje i za one koji smatraju da postoji veliko odstupanje računa za električnu energiju u odnosu na očekivani iznos računa. Radnici će izaći na teren i ponovo očitati brojilo, kažu. (Klix.ba)