Studenti UNZE uče preko Zoom platforme

Po preporukama Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Zeničko-dobojskog kantona i Kriznog štaba, da bi spriječili širenje Covid-19, Univerzitet u Zenici je prekinuo klasičnu nastavu, ali je uveo online prezentacije, odnosno neku vrstu online nastave.

Polaganje

– Mislim da smo to učinili blagovremeno, tako da nastavni proces u ovom trenutku nije reduciran, a nastava se odvija u skladu sa nastavnim planom i programom. Nastavnici u radnom odnosu i saradnici su ispunili zadatke u toku marta i aprila, kaže za naš list Damir Kukić, rektor UNZE.

Istina, predstavnici Unije studenata UNZE su imali određene primjedbe oko nastavnog procesa koje rukovodstvo Univerziteta nastoji riješiti. Problemi su tamo gdje vježbe podrazumijevaju fizičko prisustvo studenata, posebno na Medicinskom fakultetu. Rektor Kukić se nada da će se to riješiti, da su koristeći različite platforme Google Classroom i Zoom Meetings uspjeli da održe kontinuitet i kvalitet nastave.

– Ono što nam predstavlja veliku nepoznanicu je kako organizirati ispite ako ovakvo stanje potraje. Imamo određene solucije. Kroz praksu i dogovore, razmjene iskustava sa drugim javnim univerzitetima, sa drugim rektorima i kroz Rektorsku konferenciju, kao i na našim kolegijima i odlukama Senata, nastojat ćemo profilisati te solucije, da imamo odgovore na pitanja kako realizirati ispite u junsko-julskom roku ako potraje pandemija i kako realizirati upise na fakultete, ističe Kukić.

Svih osam fakulteta UNZE na vrijeme je krenulo sa online nastavom. Kukić objašnjava da su početkom marta uvidjeli da će potrajati pandemija Covid-19 i da se mora razmišljati o digitalizaciji nastavnog procesa.

Profesor Enis Omerović jedan je od prvih nastavnika na Pravnom fakultetu UNZE, koji je od prekida izvođenja nastave organizovao predavanja za studente putem videokonferencije na Skype platformi. Sada nastavu izvodi preko platforme Zoom, koja je po njegovu iskustvu mnogo postojanija aplikacija, čak i kod lošije internet-konekcije, koja nudi uvjete za mnogo kvalitetnija predavanja uz istovremeno povećavanje interakcije sa studentima.

Nova znanja

– Naravno da živu riječ u sali ništa ne može zamijeniti, naglašava Omerović, ali videokonferencija, uz kameru i mikrofon, PowerPoint prezentaciju i uz konstantno nuđenje studentima najrazličitijih mogućnosti da sebi, kroz opcione zadaće i zadatke, olakšaju savladavanje gradiva i polaganje predmeta, može, na određeni način, značiti adekvatno rješenje usvajanja novih znanja u ovim uvjetima.

Izvor: Oslobođenje