Nogometni klub Čelik oduvijek je za navijače bio više od kluba, a utakmice više od igre. Teško im je padalo sve ono što se dešavalo u posljednjem periodu, ali su ulaskom strateškog partnera stvari krenule u pozitivnom smjeru.
Potpisan je reprogram, počeli su se sanirati mnogi dugovi. Dodatni osmjeh na lice sigurno će im izmamiti partnerski odnos sa svjetski renomiranom kompanijom kao što je Carslberg. Ovom saradnjom svrstali su se u red sa nogometnim velikanima kao što je Livrepool, sa kojim “Carlsberg” sarađuje u posljednih 25 godina, istakao je Amir Tobudić, direktor “Carsberg BH”.
“Od 1876. godine Carlsberg baštini i nastoji da dio svog profita kao fondacija vrati društvenoj zajednici. Tako finansiramo brojne sportske klubove širom svijeta, a najpoznatiji smo po saradnji sa Liverpool FC. U BiH već smo potpisali ugovor sa KK Sloboda Tuzla, a NK Čelik je prvi nogometni klub u našoj zemlji sa kojim je dogovorena ova saradnja. Za Čelik smo se odlučili zbog tradicije i historije, ovdje su ponikli brojni reprezentativci, a smatramo da ovaj grad i klub zaslužuju pažnju “Carlsberg” kompanije, a ne smijemo zaboraviti i pozitivne promjene koje su se dogodile u zeničkom premijerligašu, što je također nam bio motiv za dogovor koji je danas ozvaničen”, – kazao je direktor Tobudić.
Ulazak svjetskog brenda u Čelik je sigurno prilika i za ostale sponzore da podrže naše aktivnosti na stabilizaciji kluba, naglasio je Ismar Huskić, generalni sekretar NK Čelik.
“Svakako, uz zahvalnost za ukazano povjerenje od strane kompanije “Carlsberg BH”, moram istaći da je ovaj ugovor od velikog značaja za naš klub, kako sa finansijske strane, tako i sa strane stvaranja dobre reputacije kluba, koji na ovaj način postaje atraktivan i za druge brendove i kompanije”, – kaže Huskić.
Ugovor je potpisan na godinu dana, a obje strane su istakle nadu da je ovo samo početak jedne uspješne saradnje koja će trajati jako dugo, možda i duže nego što traje ona sa Liverpulom.
Iako je organizaciono i finansijski Čelik daleko od Liverpula, ono što će im od sada biti zajedničko jeste, da će pored iste navijačkle strasti prema klubovima, dijeliti i sve proizvode svjetskog brenda Carslberg. (N.Glibo)