Jedan od najpoznatijih regionalnih brendova Tuzlanska so uspješno je plasirana na tržište Katara.
Izvoz je realiziran pod vlastitim brendom u prepoznatljivom pakovanju sa adaptacijama specijalno rađenim za tržište Katara na arapskom i engleskom jeziku, a do kraja godine svakog mjeseca je planiran kontejnerski izvoz većih količina, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Solana d.d. Tuzla.
“Saradnja je ostvarena sa jednim od najstarijih katarskih maloprodajnih lanaca FFC Family Food Center, čiji generalni direktor Mohamed Gamal Moustafa ističe da se odlučio za uvoz Tuzlanske soli nakon istraživanja tržišta u Bosni i Hercegovini, uvjerivši se u kvalitet i odličnu tržišnu poziciju tuzlanskog brenda”, izjavio je Vedad Halilović direktor izvoza u Direkciji za prodaju AS Holdinga.
Nakon toga uslijedile su pripreme i provedba komplikovanih procedura certificaranja i drugih obaveza koje zahtijeva država Katar. Rezultat svih napora je da se Tuzlanska so sada prodaje u oko 80 trgovina, te da je dio ramazanske ponude posebno priređene za tamošnje potrošače.
Uskoro se očekuje plasman na cijelom tržištu ove zaljevske zemlje. (Tuzlainfo.ba)