Najavljujemo: Novi vizuelni identitet, nove emisije i lica Televizije Zenica

Na Dan Zenice, 20. mart, Radio-televizija Zenica priprema specijalni televizijski i radijski program, kojim se pridružujemo obilježavanju rođendana našeg grada.

Već od 21. marta, RTV Zenica počinje sa novom programskom šemom, predstavlja inovirani vizuelni identitet i nova lica koja će vam svakodnevno donositi svježe informacije iz svijeta kulture, umjetnosti, sporta, politike i društva, a naši gledaoci moći će nas pratiti u kvalitetnijem, HD izdanju, u mreži Telemacha na novom HD kanalu – RTV Zenica HD, na poziciji 30.

Uskoro raspisujemo i konkurs za izbor novog zaštitnog znaka, a u planu nam je i audicija za volontere koji će moći steći vrijedna iskustva u radu sa našim dugogodišnjim novinarima, voditeljima i tehničarima, a gledaocima ponuditi nešto novo.

Novi pristup informativnom programu

Radio-televizija Zenica najavljuje, za period pred nama, bogatiji i dinamičniji pregled dnevnih vijesti, sa akcentom na pojedince, grupe i institucije u BiH.

Centralna informativna emisija, koja ima novi naziv – Zenica Info, moći će se pratiti u novom terminu – od 18 sati 40 minuta. Vijesti emitujemo svakodnevno u 12 i 15 sati, po potrebi vanredno, u specijalnim izdanjima Vijesti dana i emisiji Zenica Info Plus, u terminu od 19 sati. Repriza centralne informativne emisije ostaje u istom terminu – od 22,30, a zadržavamo i saradnju sa partnerskim tv kućama, na realizaciji zajedničkih projekata, kao što su BH Veza od 17 i BH Dnevnik u 21 sat.

Pristup ‘uvijek prije svih’ već primjenjujemo u programu Radija Zenica, koji emituje vijesti iz sata u sat, a voditelji novim pristupom vođenju radijskog programa, u konstantnom ‘one man show-u’, non-stop su uz svoje slušaoce. Urednički kolegij odlučio se za isti pristup na Televiziji Zenica.

Mini anketom smo ustanovili da naša ciljana publika novosti želi dobiti što prije, pa smo odlučili da im provjerene i svježe informacije ponudimo prije svih. Toj njihovoj želji smo prilagodili informativni program na Radiju, a sada i na Televiziji Zenica, – kaže direktor Javnog preduzeća Radio-televizija Zenica, Nandino Škrbić.

Uz dinamičniji informativni program, novi brend podrazumijeva i novi kvalitet

S dolaskom nove uprave i uspostavom novog uredničkog tima, mi smo najavili da ćemo vizuelno i konceptualno poboljšati sadržaje na svim medijima u okviru RTV Zenica. Web portal ZenicaInfo, koji je pokrenut početkom decembra, za krako vrijeme postao je broj jedan među lokalnim portalima, a ima još dosta prostora za nadogradnju našeg novog medija. Informacije, objektivne i promjerene, emitovaćemo češće u programu Televizije  i u tome ćemo biti prvi.

Novi pristup smo, istina, odgađali. Kad se na to gleda sa strane, sve izgleda mnogo jednostavnije, ali je izgradnja novog brenda itekako složen proces, posebno s obzirom na loše prostorne, tehničke, kadrovske i finansijske uslove u kojima radimo.

U takvom ambijentu mi pokušavamo pružiti maksimum, da gledaocima ponudimo nešto novo, što će se pamtiti, kao što su to bile emisije Selu u pohode i Zeničke priče, koje su interesantne i drugim medijskim kućama, – kaže urednik Televizije Zenica, Sinan Gluhić.

Akcent je na novom pristupu informativnom programu Televizije Zenica.

Namjera nam je da centralnu informativnu emisiju Televizije Zenica, ubuduće uređujemo u skladu sa osnovama i standardima u izvedbi informativnog programa. A to znači da će format priloga, koji čine jedan informativni program, biti kraći nego do sada, dinamičniji i atraktivniji.

Biće i prilike da u centralnoj informativnoj emisiji ugostimo predstavnike različitih organizacija, institucija…, u skladu sa temom dana i samim tim dodatno aktueliziramo dnevno najvažnije događaje. Konceptualno će cijela emisija biti osvježena i sa drugačijom grafičkom obradom, scenografijom i novim licima, – precizira glavni i odgovorni urednik RTV Zenica, Taib Bajramović.

Novi programski sadržaji i promjena termina TV oglašava

Uvešćemo nove programske sadržaje, kako bismo gledaocima ponudili ne samo brzu, već i što sadržajniju informaciju, ali i mnoštvo zabave.

Najavili smo novu kontakt emisiju ‘Četvrtkom javno’, koju realizujemo sa javnim preduzećima i ustanovama, kako bismo korisnicima javnih usluga omogućili direktnu komunikaciju sa direktorima tih preduzeća i ustanova. Utorkom emitujemo autorsku emisiju našeg glumca, Harisa Burine ‘It is Zenica’, a uskoro će sa emitovanjem početi i Jutarnji program.

Bitno je napomenuti da se glavni termin jednog važnog segmenta našeg programa – TV Zenica oglašava, u okviru kojeg je i rubrika malih oglasa, blok umrlica i tužnih sjećanja na Televiziji Zenica, u novoj programskoj šemi pomjera na 18 sati, sa repriznim terminom u 22.

Ne treba nam u startu tražiti mane. Mali smo kolektiv, ali sa zavidne 23 godine staža, – dodaje urednik Televizije Zenica, Sinan Gluhić.

U cijeli ovaj projekt Radio-televizija Zenica je uložila mnogo iskustva i kreativnosti. Redizajn programskih sadržaja, informativnog programa i Multimedijalnog deska, samo je uvod u izmjene cijelog programa Radio-televizije Zenica. Novi pristup i planovi dio su našeg strateškog opredjeljenja da naši gledaoci, prije svega naši sugrađani, dobiju najbolje moguće sadržaje, zbog kojih će željeti pratiti program RTV Zenica, a poslovni partneri u nama imati dobrog saradnika.

Sanja Stević