Obavještavamo korisnike usluga JP „GRIJANJE“ d.o.o. Zenica, da će, zbog čestih redukcija u isporuci toplotne energije, računi grijanja za mjesec decembar 2021. godine biti umanjeni za 7 dana (za korisnike koji plaćaju u sezoni) odnosno 14 dana (za korisnike koji plaćaju tokom godine).
Ovakva nestabilna i neadekvatna isporuka toplotne energije je bila uzrokovana problemima u radu kotlovskih postrojenja kod proizvođača „ArcelorMittal Zenica“, što je rezultiralo enormnim troškovima za JP „GRIJANJE“ d.o.o. Zenica, a kod korisnika izazvalo opravdano nezadovoljstvo.
Očekujemo da će „ArcelorMittal Zenica“, kao društveno odgovorna kompanija, u najkraćem mogućem roku riješiti probleme i isporučivati adekvatno i kontinuirano toplotnu energiju prema JP „GRIJANJE“ d.o.o. Zenica, kako bi mogli našim korisnicima pružiti kvalitetnu uslugu.
Svim korisnicima naših usluga ovim putem se zahvaljujemo na razumijevanju i želimo Sretnu Novu godinu, poručuju iz JP “Grijanje”.