Nakon anketiranja provedenog u prvoj polovini ovog mjeseca među malim i srednjim preduzećima, koja su iskazala svoja ineteresovanja o temama budućih edukacija, Zenička razvojna agencija, ZEDA, uskoro počinje i realizaciju dva seta edukacija i to iz IT i oblasti ekonomije.
„Za teme iz IT oblasti dobili smo 76 odgovora zainteresovanih i to najviše za foto šop i program grafičke obrade slika, za digitalni marketing, za word pres, e-mail marketing i auto CAD program, dok je iz oblasti ekonomije stiglo 56 odgovora zainteresovanih za teme: upravljanja projektnim ciklusom, vođenje računovodstva u firmi, važnost brendiranja za uspješnost poslovanja i poslovna korespodencija“, navodi Mirza Sikirić, rukovodilac Sektora za podršku razvoju MSP, ICC i podršku investitorima u Agenciji ZEDA, ističući da su zbog iskazanog interesovanja ove teme i odabrali za organizaciju ovogodišnjih edukacija.
Značaj ovih edukacija je veliki jer na ovaj način svi učesnici imaju priliku proširiti vlastite vještine i znanja kako bi postali i bolji i konkurentniji na tržištu rada.
„Prva radionica biće organizaovana na temu digitalni marketing i javni poziv za zainteresovane objavićemo već iduće sedmice, a edukacija će biti organizovana za osnovni i potom za napredni nivo, dok ćemo uporedo krenuti i sa edukacijama iz oblasti ekonomije“, kaže Mirza Sikirić, rukovodilac Sektora za podršku razvoju MSP, ICC i podršku investirtoima u Agenciji ZEDA, dodajaći da zavisno od iskazanih potreba i interesovanja, u međuvremenu postoji uvijek mogućnost dopune spiska tema planiranih edukacija, kao i njihove modifikacije.
Realizacija ovih edukacija, napominju u Zeničkoj razvojnoj agenciji ZEDA, dio je plana njihovih ovogodišnjih aktivnosti, koje su predvidjeli i mnogo ranije započeti, ali ih je u tome spriječila pandemija korona virusa.(V.J.)