Ministarstvo za privredu Zeničko –dobojskog kantona pokreće kampanju “Kupujmo domaće, jačajmo BiH”, koja ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda, koji se prvenstveno proizvode u našem kantonu, ali i šire.
U ovu kampanju pored ministarstva bit će uključena i Privredna komora ZDK, razvojne agencije sa područja kantona, ali i sva privredna udruženja, a ekonomska kriza koja je sve prisutnija na globalnom, ali i bh. tržištu potakla je resorno kantonalno ministarstvo da krene u ovu kampanju.
“Mi smo svjesni problema u kojima se nalazi veliki broj naših proizvođača i mislim da je sada vrijeme da pružimo njima podršku jaču nego ikada. Pozivam sve naše građane da nas podrže, a mi ćemo se potruditi da probudimo svijest o kupovini svakog domaćeg proizvoda iz bilo koje grane privrede ”, kazao je Samir Šibonjić, ministar privrede ZDK.

Po prvi put, u ovakvu kampanju se kreće institucionalno u ZDK, što posebno pričinjava zadovoljstvo razvojnim agencijama, među kojima je i zenička “ZEDA”.
“Sve se svodi na to da pokušamo na što efikasnijim aktivnostima poduprijeti domaći proizvod i sve ono što domaća preduzeća nude domaćem tržištu. U momentu kada se privreda ZDK, koja je lider u proizvodnim djelatnostima, suočava sa problemima izvoza na tržište EU, mi se moramo okrenuti malo više sebi i domaćim proizvodima”, ističe Senad Pašalić, direktor Razvojne agencije “ZEDA”.

Akteri ove kampanje su složni u jednom cilju, a to je prodati domaći proizvod, a potencijala je mnogo u ZDK. Šibonjić ističe metalnu, drvnu i automobilsku, ali i prehrambenu industriju, kao najrazvijenijim u kantonu, uz naglasak da će, pored ovih, sve grane privrede u ZDK biti podržane najavljenom kampanjom.
Poziva sve građane da se odazovu kampanji i pokažu društvenu odgovornost kupujući domaće proizvode sa barkodom 387, jer kako je istakao, svaka potrošena marka za uvezeni proizvod slabi bh. ekonomiju. (M.H.)