Gradnja Koridora 5C u Bosni i Hercegovini najsporiji je projekat, iako nadležni poručuju da je riječ o ključnoj investiciji za državu koja jača ekonomiju i regionalnu integraciju.
Od 325 kilometara do sada je izgrađeno samo 143, a tek predstoje radovi na tunelu Prenj, što se smatra najtežim izazovom.
Kako javlja N1, u ovoj godini se očekuje završetak 8,5 kilometara kod Tešnja, zatim 10 kilometara kod Zenice, u promet će biti puštena i Dobojska obilaznica, a na jugu dionica Buna-Počitelj.
Problem se, kažu, pojavio na dionici Ozimice – Poprikuše, a ovom trasom od Maglaja do Žepča, bila bi zaokružena izgradnja autoceste na sjevernom dijelu.
U toku su tenderske procedure za izbor izvođača radova kao i za usluge nadzora.
Prethodni tender je poništen zbog, kako je istražio Fokus.ba, sumnje da je zamijenjena ponuda kako bi drugorangirani ponuđač dobio posao.
Očekuje se da u martu budu potpisani ugovori za ovu važnu dionicu.
Također, završava se izgradnja tunela Golubinja, koji se nalazi između Zenice i Žepča i dug je 3,6 kilometara. U toku su radovi na dionici tunel Kvanj – Buna.
(Fokus.ba)