Oko 2 500 sugrađana mjesečno koristi usluge Službe hitne medicinske pomoći. Međutim, ni hitni slučajevi i nisu ipak toliko hitni. Oni koji nisu životno ugroženi, pruženu pomoć u Hitnoj će i platiti.
Ovo nije ništa novo. Pravilnikom o radu Službe hitne medicinske pomoći utvrđeno je da osoba koja nije životno ugrožena, i odbija da se javi svom porodičnom ljekaru, traženu uslugu će platiti u skladu sa rješenjima iz Tarifnika zdravstvenih usluga Federalnog zavoda zdravstvenog osiguranja. “Hitni slučaj se ne može i neće naplatiti. Međutim, nakon pregleda ljekara, koji utvrdi da nije riječ o hitnom slučaju, pacijent će se uputiti u porodičnu ambulantu. Ukoliko odbije i insistira na pregledu, onda će biti upoznat sa cjenovnikom i odlučit će da li želi koristiti uslugu i platiti ili ne“, kazao je za zenicainfo.ba primarijus doktor Ferid Alić, pomoćnik direktora za medicinske poslove Javne ustanove „Dom zdravlja„ Zenica.
Cijene usluga su uglavnom do deset konvertibilnih maraka. Prema riječima doktora Alića, najčešće oni koji dođu poslije 20:00 sati u ovu Službu, u 90 posto slučajeva nisu hitni i nisu iskoristili svoje pravo i otišli u porodičnnu ambulantu. Dolaskom u ovu Službu nadaju se da će dobiti bržu uslugu. “Cilj naplaćivanja nije ekonomska dobit, već da što brže i hitnije pomognemo sugrađanima koji su zaista životno ugroženi”, dodao je doktor Alić.
Oko 2 500 hiljade građana mjesečno koristi usluge Službe hitne medicinske pomoći. Dnevno se u ovu službu obrati oko 80-tak građana, dok medicinsko osoblje tokom 24 sata bilježi 40-tak intervencija na terenu.(B.Dorić)