Amra je treći put najbolja studentica, a slobodno vrijeme provodi volontirajući

Amra Dedić (23) iz Zenice treći put zaredom proglašena je za najbolju studenticu Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici.

Amra je treću godinu završila sa svim upisanim desetkama u indeks, a ukupni prosjek za prve tri godine školovanja iznosi 9,70 i potpuno zasluženo je ponijela epitet najbolje studentice. Međutim, Amra se nije zadovoljila samo formalnim obrazovanjem i odlučila je ulagati u sebe pohađajući obuke i akademije neformalnog obrazovanja, a kroz sve to doprinositi i svojoj zajednici.

U periodu od augusta do oktobra Amra je realizirala prvi samostalni projekat koji je podržao Institut za razvoj mladih KULT, kada je uredila dvorište osnovne škole. Osjećala je da je ovo mali doprinos za svo znanje i vrijednosti koje dobivamo od naših učiteljica, nastavnica, nastavnika i učitelja. Da dobre inicijative znaju biti prepoznate pokazao je i odnos komšija i uprave škole prema Amrinoj akciji. Svi su pronašli način da pomognu ovu akciju i danas dvorište izgleda mnogo ljepše, a djeca imaju prostor za kvalitetniji provod na odmorima. Iz škole su saopštili kako već vide razvoj ove inicijative i da je ovo zapravo temelj za kreiranje prve otvorene učionice koja će se koristiti tokom proljeća za odvijanje redovne nastave.

Amra je uvijek isticala da joj je formalno obrazovanje bilo u fokusu i da su joj projekti i obuke neformalnog obrazovanja izgledali apstraktno. To se promijenilo kada se prijavila na obuku “Uči, misli i djeluj” gdje je ponovo pokazala svoju posvećenost i spremnost za usvajanje znanja. U samom početku Amra se i nije najbolje snalazila jer joj je to bio prvi susret s metodologijama kakve se koriste tokom radionica na ovoj obuci, ali ubrzo je shvatila da može usvojiti mnogo znanja koje će joj poslužiti u životu.

“Kroz neformalno obrazovanje saznala sam različite stvari u odnosu na fakultet, moram priznati mnogo praktičnije, u smislu da sam neke teoretske stvari stvarno mogla primijeniti u praksi. Rekla bih da je za praktičan dio neformalno obrazovanje možda čak i bolje od formalnog, iako se moja logika zasniva da bi formalno obrazovanje trebalo biti temelj svega, a da ga je neophodno proširivati obukama poput UMiD-a”, izjavila je Amra i dodala da se kroz neformalno obrazovanje mnogo više pažnje posvećuje međuljudskim odnosima što je njoj pomoglo da proširi vlastite vidike i bolje razumije druge ljude.
Pored svega nabrojanog Amra u slobodno vrijeme slika i članica je Omladinskog udruženja REaktiv u Zenici i trenutačno je u timu koji pokreće prvi Centar za mlade u Zenici. Pohađa Akademiju demokratije koju vodi Žene za žene International i daje instrukcije iz statistike, matematike i drugih predmeta.

Njena poruka mladima je da ne smiju odustajati od svojih snova i vizija, da ulažu u vlastito obrazovanje, bilo da je riječ o formalnom ili neformalnom jer kako su mnogi rekli, obrazovanje je jedina stvar koju nam niko ne može odustati.