Uspješno završena kampanja ‘Djeci sa ljubavlju’ – domovima donirano 100.000 KM

foto: Fena

Kupovinom brendova Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B u maloprodajnim objektima širom BiH, prikupljeno je 100.000 KM, namijenjenih unapređenju uslova života djece koja borave u domovima za djecu bez roditeljskog staranja širom Bosne i Hercegovine.

Šest domova za djecu bez roditeljskog staranja u Bosni i Hercegovini, kroz kampanju Djeci sa ljubavlju, dobilo je donaciju vrijednu 100 hiljada maraka. U dogovoru sa predstavncima domova odlučeno je da donacija bude u robi, pa su tako štićenici domova dobili kvalitetne proizvode vodećih bh. brendova, koji su prikupljani tokom dva mjeseca trajanja humanitarne kampanje, u periodu od 1. februara do 31.marta.

Radi se o proizvodima potrebnim u svakodnevnoj upotrebi, raznovrsnim  uređajima, kućnim potrepštinama, higijenskom priboru i slično, koji će biti na upotrebi u domovima za nezbrinutu djecu u Banjaluci, Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Kulen Vakufu i Zenici.

-Nakon niza godina borbe sa javnim nabavkama, dobićemo proizvode koji su kvalitetni i koji će sigurno poboljšati uslove života u Domu, – kazala je ovom prilikom direktorica Javne ustanovce Dom-porodica u Zenici, Draženka Subašić.

Kampanjom ‘Djeci sa ljubavlju’ pokazalo se da se zajedničkim snagama može doprinijeti kvalitetnijem životu djece.