FOTO: Naida, Neven i Divanhana u kampanji “Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test”

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica tokom cijele godine, u okviru svojih redovnih aktivnosti, provodi kampanju edukacije i prevencije karcinoma grlića maternice, pod univerzalnim sloganom – IZABERI ŽIVOT – POBIJEDI STID – URADI PAPA TEST. Cilj ovih aktivnosti je da se još jednom apeluje na žensku populaciju da razmišljaju o svom reproduktivnom zdravlju, te u toku godine odvoje dan kada će posjetiti svog ljekara i uraditi kontrolni ginekološki pregled sa PAPA testom.

Ovaj put kampanju INZ-a podržao je popularni bh. sevdah bend “Divanhana”, koji je tokom aprila publiku u nekoliko bh. gradova počastili svojom promotivno-koncertnom turnejom „Kardes“, predstavljajući istoimeni album.

Mlada pjevačica Naida Ćatić, menadžer i frontmen benda Neven Tunjić i ekipa iz benda zainteresovali su se za sve elemente INZ-ove kampanje, naglasivši da su već ranije pratili kako su se u kampanju uključila druga popularna imena, te da nije bilo razmišljanja kad su i oni dobili poziv iz Instituta da podrže kampanju.

– Oduševljeni smo prilikom da, uz voditeljska imena poput Senada Hadžifejzovića i Sabine Sidro, te naše kolegice iz Srbije Jelene Tomašević, učestvujemo u jednoj korisnoj i edukativnoj kampanji kao što je ova, – kazala nam je Naida Ćatić, dodajući da je važno da pažnju javnosti poznate osobe skreću na potrebu redovne kontrole radi očuvanja zdravlja.

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica podržava angažman javnih ličnosti BiH i regiona u ovoj akciji, u namjeri da naša zdravstvena poruka dođe do što većeg broja osoba. Zato vas još jednom pozivamo da najozbiljnije prihvatite ovu poruku, te poslušate savjete stručnjaka.

Ne zaboravite – Izaberite život, pobijedite stid, uradite PAPA test.

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica